Söndag

Mysig dag!

Träffat massa sötungar från gamla klassen, nämligen Sandra H+G och hennes alltför söta vovvsing Dumle, Malin K+D samt Rose och hennes kusse, mkt trevligt! :D Vi begav oss till Bellmans café för att äta lite lunch, pastasallad med räkor, YUMMI! :D Dock så gjorde jag bort mig totalt när jag av någon anledning inte fattade hur man skulle betala, hon fick typ förklara ingående för mig att jag skulle gå fram till kassan för att DRA kortet, haha en helt vanlig dag med mig på stan alltså.. ;) de andra drog sedan vidare till grönan medan jag stannade i stan för att kolla lite kläder samt fika och titta på folk vid Wayne's, MYS! var en grinig man inne på cafeét som klagade på att det inte fanns någe vatten, assur va han! Vaddå PMS varning.. :S vart så trött på honom att jag hade lust att fälla honom när han väl fått sitt vatten, wiihooo hade vart en underbar syn! :D eller varför inte riva sönder hans tidning som han satt och läste.. ;) mohaha I'm a bad girl!

Nu på kvällen har det vart kvällspromenad med Flodan, dock så hade jag höstjackan på då det var kallt som attan.. :P
Nu känner jag mig nästan febrig, not good at all..ja ja..dock så var C. Werme så himla klockren idag på facebook:

Jag: Usch jag fryser!
Han: Stackare, du behöver Werme!

HAHA loved it! :D

Nu fick jag ont i magen också, haha sorry jag bara klagar :P
Sagt farväl till min bror idag också som åkte back to lumpish...FAN VA SKÖNT! Haha skoja.. ;)

Puss och natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0