...men en skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar..

Åhh igår åkte min fina vän Jannesson till en ny och spännande plats..NÄMLIGEN BÅSTAD!! Hon ska plugga där i 2 år, men Flodis och jag kommer sakna den biatchen :( Vi hade en liten avskedsmiddag på våran stammis restaurang, PEPE´S, vi skrattade och flamsade så mkt så servitören också började fnissa, vilket givetvis bidrog till att vi började skratta ÄNNU mera, herremijää! :D Men det var en kanonmiddag, satt länge occh pratade om allt möjligt i livet, våra upp- och nedgånger och allmänt oseriöst babbel som att mina tortollini knyten var en misslyckad pizza, att jag hade fastnat med "snoppen" i dammsugaren, och jösses jaa..och självklar den klassiska "cry out" stunden kom också, hoppas bra inte kocken trodde att jag böla för mten smaka skit, för det gojrde den verkligen inte, it was MUMMA! :D Vi lyxade även till oss med varsin efterätt, jag tog Tiramusi, eller vafan det hette nu igen, haha, och de andra töserna tog varsin chokladmousse :D smaskigt! Men min nota blir som vanligt ALLTID dyrast! ;O

Sedan vart det vandring genom den gamla staden och lite plåtning vid bron, fast de fotografiernavart ju allt annat än lyckad, Jannes hår i mina ögon, knäppa poser och en man som tog kort på oss i smyg, whalla! :P Sedan skulle vi då skiljas åt vid t-centralen...började med att vi inte sa ett ord till varanadra, stod alla tre och kramade om varandra samtidigt som vi grät floder..jisses va jobbigt det var! Tungt var det att skiljas från Skåpillamos, menvi komme ju ses igen, men OMFG va Berga kommer bli en tommare plats, damn I will miss you honey! I already do, but good luck to yaa homebro, and keep it fucking gangstaah back in Båstad, make tha place pump up and down! ♥ Det gjorde ont att se sin söta vän åka iväg med tunnelbanan, helt söndergråten...själv stod jag och Flodan där och torkade våra tårar...awww underbar men samtidigt tuff kväll..men det kommer gå bra för vår lilla "minderåriga" Skåpi! <3







FINA BILDER! :D


Kommentarer
Postat av: jessan

är nog bara för att ögonen är redigerade :) :)

men då vet jag att jag kan dra på den minen om jag vill kräva nått från dej nån gång, hey puppyeyes;)

2009-08-17 @ 18:16:59
Postat av: AnnaPanna

Aawww, man blir tårögd bara man tänker på det! Men som sagt, snart måste vi komma och ivadera Båstad för att liva upp stämningen lite! <3

2009-08-18 @ 12:44:47
Postat av: Anabanana ;D

Självklart att vi måste! Vi kommer smitta ner det stället med våra flashiga ljudeffekter, va så säker på det! :D <3

2009-08-18 @ 14:06:26
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0