GLAD!

SUPERMYSIG DAG!

Vid 10-tiden åkte jag och Flodan in till Liljeholmen för att möta upp Nickelito som vart i skolan och gjort prov.. :) sedan styrde vi våran kosing in till stan där vi, efter x-antal minuters letande hittade ett ställe i gallerian där vi bestämde oss för att äta lunch, eller vi orkade helt enkelt inte leta längre då våra magar gjorde alltför stort uppror :P men det var galet gott, italienskt, pasta för de två filurerna och en pastasallad med mumsig mozarella för mig! :) Kom in på lite otippade samtalsämnen, alltifrån övernaturliga grejer a la ALLA min program som jag sett på TV, samt sjukomar, skador och diverse saker.. ;) haha! Gick sedan till handelsbanken där Flodan hade ett ärende att uträtta och självklart vart det en sväng in på urban outfitters.. :) busade och flamsade också en del och Niklas fick tyvärr utstå mkt av Flodans och mina intern skämt :P "Anna jag gillar att klappa på din lilla axel!" HAHA! vi bröt ihop där på gatan av skratt.. ;) Innan våran mysiga lilla dag i stan var slut så stannade vi förbi Coffehouse by george för en fika, börjar bli lite av en tradition det där med fika i Souk gallerian.. :P Vart en snickers drink samt en chokladmuffin.. :) Pratade lite och planerade lite saker som vi hade tänkt att genomföra, vad sägs om lite Berlin i två dagar? Never wrong, men vi får se vad som händer, fast på Onsdag nästa vecka är det iaf spikat och klart för en tacokväll!





Sa farväl till de två busungarna och tog 624:an hem till berga hood för att träffa nästa sötnos, nämligen min Emmsing! Time for some SUSHI! :D Hade tele-sällis på bussen av Jannesson from Båstad, härligt too hear her niggahtalk igen, miss her! (typ hundrande gången jag säger det, but I really do!) Sedan som sagt sushimys! Det var verkligen välbehövligt att prata med Emmsing, det var typ bara vi på hela sushistället, hihi! Lite synd om paret som satt bredvis oss, där kvinnan som var vegetarian hade beställt det vegetariska alternativet och de kom in med ris och kyklingsspett, haha..jisses, hon som man beställde av var lite virrig.. :P jag höll på att få betala massa extra, men det löste sig! :) Emmsing och jag hade lite åsikter om olika saker och ting, men vi både insåg att det bara är bra att prata ur sig sådant ibland! MYS var det iaf, och äntligen vart det sushi som vi pratat om länge nu...dock så märkte jag att jag smått börjat tröttna lite på det.. :O OMG!

Promenad hem, hur skönt som helst!
BTW jag måste berätta en helt otippat grej som hände igår...fick mess från en som jag inte hade numret till, det stod: "Hej Anna! Hur mår du? Tänkte höra om du hade lust att träffas någon dag denna vecka? MVH din Rhodosdröm!"  vart helt chockad och frågade vem det var, guess who?? JO en kille som jobbade på grabbarna grus och som jag fick skjuts på motorcykel av!! :O säger som jag och töserna alltid brukar säga: "Oftaaaaa!"  så nu ska man tydligen luncha med han i stan också..jisses, hallå Rhodos människor liksom? Och snart blir det sushi med en annan inkastare från Rhodos också nämligen Oskar :P galet galet, men skoj of course!

Nu blir'e chill! PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0