Vad gör man?

Usch det är så kämpigt nu..

Jag vet ju vad som är det enda rätta, men det går inte så bra med min motivation till det längre...tycker varken om hur jag känner eller hur jag ser ut..det är de jävla tankarna som förstör, det är dem som styr och ställer..SÅ JOBBIGT! :( vill inte berätta, vill inte hamna där på dagarna..usch men vad ska man göra? om jag verkligen vill bli bra måste jag berätta om mina hemska snesteg...mmm detta var svårare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig...FY! Önskar att ingen får gå igenom denna hemska process...

Igår var det iaf happy family face på mig när jag tillbringade min Fredagskväll hos bästaste Flodisbrodis.. :) Vi åt bullar, naturgodis och drack te...inga badgirls här inte! :P Och nu har vi bestämt oss för en resa som vi ska göra nu i Januari, nämligen en temaresa till Thailand, en vecka med massa utflykter, elefantridning, besök i olika tempel, öluffning + mkt mkt mer och den andra veckan blir det massa sol och bad! :D HÄRLIGT! Nu har man någonting att se fram emot i höstmörkret som kommer.. :) bokning av resan lär ske någongång nästa vecka..wiiiie! :D

Idag har jag vart uppe i ottan för att vandra till stallet för att rida det första svettiga dressyrpasset på länge! :P Red en pålle jag aldrig ridit förut, nämligen Ralf, haha lustigt namn i know.. :) tänkte först: "Men vad är detta för häst!?" Men damn he was hot! Gick riktigt bra i slutet och VILKEN galopp! :D Nu blir det snart färd mot Mörby för att fika med pappsen..och btw bror är hemma på en kort visit från lumpen, skoj att se dem pojken igen! :D

Pusshej! ♥


Thailand BABY!

Kommentarer
Postat av: jessan

Åh vad härligt! Thailand is AWSOME=)

2009-08-29 @ 16:42:31
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0