FREDAG

Ehh ehh ehh jag försov mig idag! ;D

Inte för jag skulle upp till jobbet eller något, men jag skulle till Johan place, VIKTIGARE saker ffs! :D Så jag mötte upp honom i det FINA VACKRA snövädret utanför ICA :) Han hade vart och köpt ett gäng med snabb-pizzor = VÅR LUNCH! ♥ Sedan strapetserade vi hem till honom! FINT HUS, SÖT FAMILJ! Det var nog sammanlagt 15 per i huset haha, men ere fest så är det :P

Åt pizza och spelade ngt som liknade Buzz, fast det var ju mindre kul då jag var KASS, haha, Johan kunde fan allt, Micke kunde lite, Jonte kunde typ heller inget :D men men vi behöver ju inte ens nämna vem som vann det har väl alla redan fattat :) Sen var jag nära att brista i skratt när Johans kära bror hulkade i sig kopiösa mängder yoghurt, haha asså vafan! :D såg ju....GOTT UT, eller?

Sen vart jag nu på kvällskvisten skrämd av en person så jag låste in mig på toaletten och började gråta, haha men nu är det uträtt, men hihihi vad jag ska slå den personen hårt i magen nästa gång vi ses! :D Nu har jag, pappa och bror fikat med lussebullar och kaffe, smaskens :)

Idag kommer Jannesson hem också och JAG ska träffa henne! ÅH CAN'T WAIT!

Jag vill ha sushi, försökt övertala min far om det, men det lyckades mindre bra.. :S Och förlåt att min blogg är så trist å grå för tillfället, men jag har ett litet problem med bild uppladdningen.. :(

PUSS I LJUMSKEN ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

Sushi för life! Övertalade min papi häromdagen!

2009-12-21 @ 23:12:43
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

Goooojuuuuuul i efterskoooooooooooooott

2009-12-26 @ 17:08:43
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0