Hej igen!

Jaa nu kör vi igen! :) Nuförtiden (eftersom det var hundra år sedan jag skrev) så har det trista och gråa landskapet blivit helt vitt av mysig snö! :D

Jag har bara lust att gör en massa snöänglar och åka smowracer, ska fan göra det någon dag :) I skrivande stund sitter jag och halvsegar till något TV-program, chattar med lite sött folk och gosar med lillkatten Moa som spinner och har sig.. :)

Idag blir det lite fika i Täby med Johan, wiihooo, vi hade tänkt att tillbringa dagen med att äta pepparkaksdeg, men eftersom jag har haft ont i magen u typ 3 dgr så vågar jag inte frossa deg, men FYTUSAN va degan är mkt godare än pepparkakorna själva! :)

Nej mina vänner, jag ska nog fräscha till mig och förbereda mig inför resan till Täby, jag kommer garva ihjäl mig I guess, det gör jag typ alltid med Johan, hihi! :D

Och idag kommer BROR min hem!! WOHO! Nu har han lov från lumpen i 4 veckor! OCH inte nog med det, imorgon kommer maah brothaa from anotha motha hem, nämligen Jannesson :) Ååå what a week! <3 KALAS! Och snart är det jul, hujedamej va tiden går fort.. :O

Pussiluss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0