Jadå hej!

Ehhhe.

GUD VA JULIG JAG KÄNNER MIG!! Precis mumsat i mig massa risgrynsgröt, eller som jag säger "tomtegröt" och en massa polar bröd.. :) det var smaskens men min feta katt försökte nalla min skinkmacka!

Det är som vanligt pissväder och jag gråter inombords för att det inte kommer någon snö...vill SÅ GÄRNA ha snöbollskrig, göra snögubbar och fylla tomten med en massa vackra snöänglar a la Annsing! Men herr snö är ICKE villig att uppfylla mina drömmar.

Mår väl bra, lite lessen i ögat för tillfället kanske, men snart börjar jag väl skratta å fjärrkontrollen som ligger bredvid mig och ser lustig ut! ;D Hihi! Snart bär det av mot centrum, ska träffa Kim för lite fika, mys! Vi ska prata en massa! Vi smider planer, mohaha! Sen kan jag knappt gå dagen till ära efter gårdagens dubbelträning på Friskis, först gym med Jenny på dagen, sen stationsgympa på kvällen, aj aj aj!

Puss å hej, jag ska dansa lite NUE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0