Måndag

Ehhh...aaa det var typ hundra år sedan jag skrev...inte haft någon lust att skriva bara, men nu kör vi! :D (så sa jag iofs sist också men men) NOW IT'S FOAAH REAL! ;D

 

Vad har hänt under den senaste tiden då...hmmm..jo det har vart julafton, mycket mysig med mat, Kalle, Svensson svensson och LOPPAN! Jag var helt klart bäst till en början, men sen knappa erik in, DAMN sådan tur han hade, vart bara sur och gav upp helt enkelt.. :(

 

Idag är det den 28 december, VILKET betyder att det igår var exakt en månad kvar tills jag fyller 20, wiiie, men tyvärr alla "Anna köp ut åt mig" kompisar så är jag inte hemma vid det tillfället, då är jag I thailans med Flodan och röker hash, nejmen helt seriöst, då är det äventyr, sol och bad som gäller! NI KAN JU BARA ANA HUR BRUN OCH FRÄSCH MAN KOMMER ATT VARA NÄR MAN KOMMER HEM TILL ALLA ER ALBINOS, IN YA FACE! :D ok flåt.

 

Vad hände igår annars? Erhmm...var i Täby med Jannesson, strosade runt och slog följe med Johan, Hille, Danne och Sewe, nice nice! :) Vart även fika, köttbullemacka å latte, mmmm I like! :) Gammalt hederligt tjejsnack, don't even ask ;) Sedan vart det en hel del Crash bandicoot på kvällen! Det är nostalgi över det spelet, awesome är det! Sedan var jag uppe lite FÖR sent ock snackade med söta människor på msn, inte bra å vända på dygnet nu när jobbet väntar!

Och gissa vad jag ska göra idag? GÅ PÅ SPA, MED EMMSING! <3 det kommer bli så grymt! Dagen där kommer se ut på följande vis: Träna, duscha, bada, duscha, basta, bada, basta, få massage i 5 minuter, dricka te, chilla, äta middag, MYS! Man behöver unna sig lite lyx ibland, tänkte ta med kameran å fota som en galning :)

Och imorgon blir det till att drägga på kryssning tillsammans med ett gäng goa töser, FAB! :D

Puss på er!♥


Kommentarer
Postat av: jessan

dååålig upppppddaaaaatttteee!;)

2010-01-04 @ 10:41:25
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0