Mumsdagar

Oj oj oj nu var det längesedan igen!

Nu sitter jag och kollar på halv ått hos mig där en galen grek tydligen ska laga mat, intressant! :D precis vart och tränat samt avnjutit en smarrig middag på Lui's sushi tillsammans med papi, GOTT! Vart dock inte sushi, utan en Bento låda! Typ en blandning av sushi och vanlig gryta med ris, heey I like it! :D

Tidigare idag var jag en sväng till emil i skogen och kollade på saw och filmer från när jag och erik var små, haha fick oss ett gott skratt när bror skulle förklara vad som hade hänt i ett avsnitt av mumindalen :P Hade bakat en kladdkaka också, den fick nog toppbetyg, lät så på honom iaf...en HANDVISPAD grädde, de ni (hittade inte vispen) :D sen fick jag hemskjuts också i hans flashiga bil, snällt! ;D (han kör ju bra ffs!?)

Igår då....JO då träffade jag Jenny över en fika, sååå längesedan man såg henne så vi hade mkt skoj att prata om, mys, fick även träffa hennes pojkvän, aww de var så sööta tillsammans! Vart varm i hela kroppen när man såg dem tillsammans, tihiii.. :) träning på kvällen också, stationsgympa, FYFAN VA JOBBIGT! Min kropp är helt död idag, känns som om jag gått 10 ronder i boxning eller något... :O

Nu blir det bara en massa mys!

PUSS! ♥

Aaaaa jag törstar ihjäl (onödig info med jag gör't!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0