Svenglish

Jag tror jag håller på att bli knäpp, galen, tokig, sinnesjuk på SAMMA GÅNG! Vet inte vad det är som händer med mig, men något är det och jag vet inte om det är bra eller dåligt...fast jag tror (nästan hundra) och hoppas på att det är något bra...det liksom bubblar som om någon hällt i ett ton av sockerdricka i min mage...världens mest underligaste känsla är det, trust me! Jag vill så mycket, men jag vågar inte, något tar emot...ibland är allt för jäkla knasigt! GAAAH okej nu ska jag sluta....börjar tappa fattningen helt här...

Samtidigt har jag en jäkla ångest. Ok nu skulle jag ju lämna känsloplanen här, hej då.

Idag körde jag på en spontantripp till Täby centrum med Kim :D Väldigt skojsigt! Vi kollade i en massa butiker, sukytade efter julen genom att kolla på en massa pynt, försökte komma på en julklapp till Erik som hon ska ge, men vi lyckades mindre bra med det :P Dessutom träffade vi på tre söta pojkar: Gurra, Hålle å Wik :) rätt charmerande filurer ;D mahaa! Slog oss även ner på fiket Coffee corner där det vart smörgås, latte och en stor dos av tjejsnack, me like! :D haha dagens bäst var ju när vi kollade på underkläder inne på Twilft, såg en skylt där det stod "BAD" vi tänkte: "Shit värsta BADGIRL underkläder som de gömmer längst in där, undrar vad det kan vara för sexiga grejer!" När vi såg vad som fanns där vart vi aningens besvikna: "Meeh vad är det för speciellt som är så BAD med dessa...astråkiga ju..." sen sa jag: "Men asså varför har de samma material som på bikinis och baddräkter?" Kim: "Haha JAHA DE MENAR BAD, som man kan bada med!" Haha fyfan va kul det var! ;D

Åkte hem till Berga vid 16.30 tiden :) träffade även på Blomman också, jisses en massa bekanta ansikten :P Sedan var det dags för träning, medelpass för Karin..JÄTTEKUL!! :D log nog genom hela passet! hihi! Nu har jag myst med kattpojken, druckit varm oboy och kollat på Mammas Pojkar och Paradise Hotel, egentligen piece of shit program but hey I like it! :D

Nu ska jag myyyyysa!

Puss på er alla!♥


Kommentarer
Postat av: jessan

BSB BILDER NU!

2009-12-06 @ 10:16:27
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0