TORSDAG!

Sötnosar!
Igår var jag ute och tog en långpromenad i natten, drack varm oboy i en klätterställning med ett sötskaft! Mina tår var helt bortdomnade efter den kvällen och jag hade fått ett brännsår efter de att jag spillt varm choklad på strumpbyxorna, men det var KLART värt besväret...synd bara att det inte var en stjärnklar kväll!

 

Idag har jag vart halvt död! Eller njaa mest på morgonen...åt frukost, men somnade om BUMS...hihi...den nattliga promenaden hade satt sina spår! :P Pallrade dock iväg till den kära bussen för att ta mig en tur in till den stora staden och träffa världens sötaste Malin, som dagen till ära också hade namnsdag, wiie GRATTIS ännu en gång! ÅHHHHHH JAG GJORDE VÄRLDENS MEST PINSAMMA GREJ OCKSÅ! FY FY FY! Det var en kille som stannade med en bil, veve ner rutan och liksom vinkade till mig, som om jag skulle komma dit, hoppa in i bilen å få skjuts... "YES TÄNKTE JAG, SLIPPA BUSSEN!" (trots att jag aldrig sett människan förut) när jag kom närmre kollade han konstigt på mig, sen hoppade det fram en tjej som gått bakom mig, det var HENNE han mena! ÅHHH HELT FÖRVIRRAD MAN ÄR! :(¨

 

Aja...mötte som sagt upp Malin vid spottkoppen, traskade runt lite i stan, kollade på den fina julskyltningen i NK, samt gick till BRUKA för att titta och suktas av fina inredningsgrejer :) dock så sniffade vi lite för mkt på tvålar, vilket bidrog till att jag nös konstant! :P Sedan vart det en mysig fika och prat, mackor och varm choklad/cappuchino :) MUMS i vinterrusket!

På kvällen vart det träning, så kul! Alla goa tjejer med, inte minst Emmsing! <3 Nu på kvällen har jag inte gjort mkt, testat på sill för första gången med Pappsing, hmmm....ingen höjdare, men jag lär mig! TRUST ME! Kan ju inte vara värre än sushi liksom! Sen har jag pratat i telefon i några timmar, trevligt! Läst lite gamla dagböcker and so on, en fin kväll!

Nu snarkar pappsen som aldrig förr och Johan vill snacka porr på msn, see yaaa GUYS!

GODNATT!
FÖRLÅT om jag är kass på att lägga upp roliga bilder, men det är lite ur funktion för tillfället!


Kommentarer
Postat av: jessan

Anna din idiot, du får inte åka med främlingar!!! Fy på sig!!

2009-12-11 @ 21:37:05
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0