23:e

Det har nu gått ett år sedan underbara du togs ifrån oss, jag minns allt som igår...och detta år utan dig har känts som en evighet, jag saknar dig så oändligt mycket och jag bara önskar att du vore här med mig, med oss, jag kan bli så arg över de stunder som du aldrig mer får uppleva, du var så livsglad...åhh vad livet kan vara orättvist! Jag älskar dig så otroligt mycket och även fast du inte längre finns med mig så förblir du musiken i mitt hjärta och alla stunder med dig, alla fantastiska minnen är guld värda, du är den finaste ängeln i himlen! ♥

Jag har tänt ljus och ritat hjärtan i snön för dig idag min "sköna böna" (som du alltid sa till mig :))


Bara för att du älskade det! En vacker dag ska jag tillbaka hit, uppleva minnena..

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-02-24 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0