Åhh..

..jag blir så himla besviken och arg på mig själv...att det ska vara så himla svårt att följa ett matschema.. :S ikväll misslyckades jag igen med middagen, struntade i en liten mängd kolhydrater, tog bort en massa och la till grönsaker istället..nej FY jag MÅSTE sluta upp med detta fusk, annars kommer jag aldrig bli bra, dessutom får jag sitta och skämmas inför min behandlare dagen efter...jäkla knas skalle..

Vart en rättså bra dag, underbart väder och personlen på mando hade lite vårkänslor, haha de tjoade och hade sig ibland...själv löste jag mest korsord, fick vredesutbrott på den sega datorn och pratade gröna lund, sura människor och film med hon som jag inte kan namnet på, haha illa.. :P fick också dagen till ära en massa recept utskrivna av läkaren, hon med hörappareten och glasögonen med max styrka så ögonen ser lika stora ut som tennisbollar, helgalen tant.. ;) så imorgon ska jag hämta ut tonvis med vitamintillskott...nu är det "missbruk" som gäller också..det vi gjorde var även att diskutera en grej, känns lite jobbigt, men jag måste för att jag ska må bra I know, men näää.. :( få kämpa kämpa!

Klockan 17.30 var det dags för core, har kört det så mkt nu så jag känner mig som ett äkta core proffs därinne i salen, till och med ledaren har svårt att hänga med mitt tempo, hmm maybe I will take over tha core pass and make it to my own.. ;) haha kanske lite senare i framtiden, vem vet? men det var ett jobbigt pass och mina lår fick ta mkt stryk, undrar hur min gå stil kommer så se ut imorgon, antagligen som en stelopererad gorilla som precis vaknat ur koma or something.. :S så om ni ser någon som har en ap-gång eller helt enkelt hasar sig fram längst med marken så är det nog jag! :D

Och vet ni vad? Jag läääängtar verkligen till sommaren! Tänk er, vakna till fågelkvitter och solen som lyser in genom fönstret, frukost på den varma altanen, barfota promenader i det mjuka gröna gräset, körsbärsfrossa från trädet Berit, solbränna, kalla läskande drinkar, picknick på stranden med bad och skoj, ljummna kvällar med kliande myggbett, grillkvällar....ja you named it! :D men det går snabbt hörreni, snart är det första vårmånaden, so keep holding on! :D Bjuder här på några somriga bilder:













Nu är det snart dags för efterlyst med Hasse tha man och kvällsmålet, blubbeliblubb..och by the way, thank you bruuuschan for tha españa vykort, fick det idag! :)

Godkväller sötnötar! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Gud så härligt det ser ut och låter och vet du vad jag vill också ha sommar! Jag längtar!<3 Pusshej ÄLSKAR dig<33

2009-02-19 @ 07:48:57
Postat av: Anabanana :D

Jaa verkligen nu är man trött på minusgrader och snö, ge oss sol och värme medsamma! :D Pusshej ÄLSKAr dej! <33

2009-02-19 @ 20:49:50
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0