Ahhhhh!

Alltså mina sjuka drömmar.. :S Jag börjar seriöst bli rädd för dem, haha inatt var det ännu en knasig dröm om kanot paddling, tsunami surfing och ja massa sjuka grejer.. :P vill inte gå in på detaljer...sedan så fattar jag inte riktigt att jag hela tiden vaknar exakt samma tid varje natt, ALLTID klockan 02.14 typ...vad sjutton beror det på? Tänk om det är någon som vill säga nått till mig, ett spöke eller vad som helst? sedan hade jag jättesvårt att somna om, låg och funderade i minst en timme på allt som hänt, på mitt liv, ja lite vanligt grubbleri...

Vart en mysig morgon/ förmiddag.. :) inte gjort så mkt, men jag och papi har gått igenom kamerans alla foton, blev en hel del goda skratt, löst lite korsord, druckit fläder te och lyssnat på Laleh :) Nu ska jag bege mig ut på en promenad i solen innan lunchdags, and guess what? Jag ska mumsa sushi till lunch, pappa köpte så himla mkt igår så det blev massa över, haha amazing! Det borde han göra varje gång.. ;)


Beroende.. :)

Mitt 10-mellis..

Och min klumpiga katt Melvin igår kväll, lyckades spränga en av mina ballonger som jag fick av Flodan och Janne när jag fyllde år, pappa kom upp livrädd och trodde att nån självmordsbombare var uppe på övervåningen.. :P


Bus katten!

Pussiluss! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

haha , ballongbombaren Melvin ! ;)

2009-02-15 @ 16:26:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Tack :D

haha, såklart jag har ;)

2009-02-15 @ 22:08:15
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0