Alla hjärtans dag...

...är enligt min åsikt ganska så överskattad tycker jag...ni får ursäkta mig, men jag är nog bara väldigt bitter bara för jag inte har någon här nu som kan mysa med mig, tihii...töntigt kanske I know...men man blev så himla deppig när man gick i Täby centrum idag, ÖVERALLT en massa hjärtan och söta par som gick och höll varandra i händerna, baaah på det... :P så jag gjorde mig så att jag köpte mig en egen alla hjärtans dag present som var ett par låga converse skor som jag suktat efter nu SÅ länge.. :) fina är dom! Papi och jag fikade sedan med mjölk, digistivekex och banan, haha mysigt! :D


Så fräniga! :)

Imorse som sagt var jag och red, hade En this week to, hästen med det tragiska namnet.. ;) gick ganska så bra, det måste vart pga Millas flashiga sporrarsom jag fick låna :) finally lite fart på pållen! :D thank you homeboy! Och gissa vad jag gjort idag? Dammsugit hela huset! :) det är inte alla tjejer i min ålder som orkar göra på en lördag och allt, men är man en snäll tös så e man!

Nu på kvällskvisten har man vart över en sväng till världens bästa Flodan för att gratta henne på födelsedagen :) hon fick lite blommor av mig, en sötig tekopp och en mumsigt te med smak av svenska bär, hope she will like it! :) Var underbart att få sig en snackstund med den tösen, tråkigt nog var jag tvungen att vandra hemåt kanske så snabbt pga av mina speciella mattider.. ;) men men..hemma bjöds det dagen till ära på sushi, halleluja det var längesedan, men OJ lika gott som alltid, en perfekt middag för mig och papi som firar alla hjärtans dag tillsammans..naaaw.. ;) Ska nog bara ta det lungt ikväll, känner mig så himla trött, ändå är det inte mycket man gör på dagarna..kanske är John Blund min nyfunna stalker?! :O hade vart tragiskt..men ikväll blir det iaf mys med melodifestivalen, Markoolio ska ju vara med, heja heja! :D

Ha en mysig kväll, par som ensam! :D
Pussar och kramar från mig! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

alla <3 dag för mig bestod av att sitta barnvakt :P

Helt perfekt I think :D

2009-02-15 @ 16:30:43
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0