Bad girl

Denna dag har inte vart så lyckad...om jag ska vara ärlig så är jag lite besviken på mig själv...har ju fått ett utökat matschema och gud vad det tog emot idag när jag la upp det jag skulle ha, samt var tvungen att väga in sås också...gick oerhört segt och med gråten i halsen, men till slut sa Jessica till mig att jag redan vart så pass duktig så jag slapp "slicka" i mig den sista sås skvätten på tallriken, puuuh... annars har jag haft det rättså trevligt, pysslat väldigt mycket som sagt, tihii, satt till och med kvar lite extra och gjorde mig ett halsband, maybee I show yaa all tomorrow.. ;) 16.15 tog jag bussen hem till Berga hood och centrum, styrde sedan min kosing till Friskis för att köra lite core, min mage starts to get very beach 09 know! :D mmm I LIKE! Träffade på Natta och Milla också, trevlans, de hänger där ofta har jag märkt, "ey yooo kexen är ni här och smular?" haha.. :P

Hem sedan, skönt att prata med bror och papi, always happy face :) sedan failade jag dock på middagen..usch jag som lovat Jessica att denna vecka skulle bli full av "glada gubbar" på belöningsschemat, men OJ vilken bra start man fick på det då..hmmm.. :S Aja..kollat på finalen av top model också! Wiie till och med min käre far satt med och kollade: "Det här är faktiskt kul att titta på!" yeah, får alltid över folk på min sida.. :P dock så så hejade jag järnet på Sam, men Mckey tog hem'et, jaja congratz to her!


Bild på vinnaren av Americas next top model! :)

Och jag säger bara, USCH på Emil! haha :P Han är så dum som bara lurar stackars mig hela tiden..ni vet den där väskan jag skickade til honom? så fick jag ett mess av honom om att den hade kommit MEN att det var fel väska! :O jag blev ju jättebesviken på mig själv, satt där lääänge i soffan med armarna i kors och undrade hur sjutton jag lyckats ta fel på den väskan, sen fick jag tillbaka ett mess där det stod att han skämta och att det var den...men ÅH tss skitunge.. ;) jag var så arg, fast inte på rikigt, utan mest lättad, så jag hoppade runt och sa: "Åhhååå va arg jag är!" samtidigt som jag skrattade.. :P haha far min bara glodde på mig och mitt konstiga beteende.. :P

Nej ni, natti på er! ♥

Kommentarer
Postat av: m

hihi söt :)

2009-02-11 @ 22:38:29
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0