Banana goes duktig!

Nu har jag vart en jättesnäll flicka och gått in i Täbys bratigaste affär, nämligen Rizzo för att köpa den där väskan till Emilpemil :) Jag passar verkligen inte in därinne, haha allt står perfekt uppradat och personalen som jobbar där har typ egna personliga stylister och varenda yta i hela affären är snorblank.. :P sen kommer jag inhalkandes, osminkad, med ett par slitna converse och en stickad mössa lite på sne och köper värsta blanka läderväskan, haha..galet.. ;) men jag hoppas han blir glaaaaad! :D annars är det knappast värt det, haha.. :P tihi jodå..innan jag åkte hemåt mötte jag upp papi min som kommit direkt från midsommarkransen där han hjälpt min käre bror Andreas att flytta.. :) vi satte oss ned en stund i idylliska Täby centrum så jag kunde äta mitt 15-mellis, nämligen lite mjölk och två digistive kex som jag haft med som matsäck.. ;) På vägen hem stannade vi för att handla lite foodilood.. :) Frös om sjutton hela vägen hem, HEMSKT var det, blåa läppar och röda händer.. :S det är inte förens nu jag har påbörjat min upptining, har stått med händerna under hett vatten i cirka tio minutras..


Och jag skulle göra vad som helst för att få lite värme nu, åka till något varmt mysigt land vore inte helt fel, vädret idag har ju vart fruktansvärt deperimerande... :(

Ikväll är det ju första delfinalen av Melodifestivalen också, mmm I like! :D Får väl sitta där och sjunga med samtidigt som man har halsen full av havregrynsgröt, haha :P sexigt. Nej mina vänner, hoppas ni får en mysig Lördag!

Pussiluss! ♥

..och jusste, idag vart jag värsta förnedrad i stallet, en tjej kom fram och frågade mig: 
"Är du 93:a??"  Men va? ser jag så fjuttig ut? :P Haha, måste börja växa upp lite kanske...btw ridningen gick bra, hade en pålle som sorgligt nog endast fått ett kort fult namn, nämligen En, hur taskig får man va som döper sin häst till det egentligen? :P

Kommentarer
Postat av: malin

men nej du ser INTE ut som 93a!

va ser ja ut som då liksom? 99a? ;)

2009-02-07 @ 18:30:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0