Finbesök :)

Ikväll har det vart fullt hus härhemma på "Kantarellen" :) Ante, Robban och lilla Cam har vart här på besök, trevlans! :D Cameron är en riktig busunge, så han och jag har bland annat lekt riddare då vi använde skohornen som svärd, gömt oss under trappen och vart lejon.. :) man blir som barn på nytt, wonderbart! :D Fick även en liten försenad födelsedagspresent från Robban, ett jättesött linne från Thailand, danke schöön! :D Sedan har vi mumsat tårta och haft present öppning då Cam också fyllt år.. :) och papi lagade god mat till oss alla, laxburgare med pasta, sallad och kaviarsås! En mysig kväll helt enkelt!


Mina söta bröder :)

Cameron helt inne i sitt byggande :P enligt honom gjorde han "tunnelbanan"!

Haha, schteekigt värre.. :P

Muuuuums med ballerina tycker Cameron!

Och tårtan var tydligen försvinnande god!

Nej mina små sötungar, snart börjar söndags traditionen, nämligen Beck! :D måste börja ladda upp inför den nu! Men ha en mysig kväll OCH ni som har sportlov ha en sån himla skön vecka nu! (med mkt sol och bad höll jag på att säga, haha, tvärt om maybe) ...nej jag måste kila, min katt Melvin går tydligen lös på tårtresterna därnere, nedrans matvrak till kisse man har.. :S

Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

thihi, aa, det var VERKLIGEN behöbligt :)

2009-02-23 @ 01:36:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0