Fredag den 13:e, hjääälp..

...OJ oj oj ligger lite efter här.. ;) inte haft orken att blogga de senaste dagarna..men jag vet inte rikigt vad jag ska säga om dessa dagar? Kan börja med att säga att bror min vart till Romme med klassen, åhh så orättvist varför fick vår klass bara åka dit i ettan frågas? Eller fasiken var det i tvåan vi var dit? Shit man I don't remember.. :S han klarade sig iaf utan benbrott.. :P Själv har jag som sagt tillbringat mina dagar hos mando, gått sådär...orkar inte förklara allt men...hart vart ovanligt pysslig de senaste dagarna, herregud inte visste jag att jag hade en sådan kreativ sida.. :P förutom att det gått lite trögt så känner jag dock att det är SÅ skönt med att litet "break" från skolan, känner verkligen att jag behöver det och kunna fokusera på detta nu, all min stress har försvunnit och jag känner mig gladare, är ju helt sjukt att skolan och all press kan få en att må så skit...sedan så har skolan i kombination med "detta" gjort att det vart ännu jobbigare..guess so...

På träningsfronten har jag under onsdagen gått på core och igår var jag på ett medelpass, härligt! :) Träffade på min gamle ridlärare också, jisses va hon snackade med mig, jag vart lite: "Men vad får hon allt ifrån?" haha.. ;) Och idag fyller ju världens bästa Anna år också, grattis grattis på henne! <3 Hon är en riktig "må-bra-vän"! :D Bäst! Ska över en sväng till henne imorrn och gratta! :)


Flodan tha party chick in the middle fyller år idag! Wiiie! <3 Vad säger du Flodan? Nu är vi väl tillräckligt gamla för att köra ett rullator race runt Berga? ;)

Och idag har det vart Fredag den 13:e också, jisses jag är verkligen nojig för dagar som dessa, satt typ hela bussresan imorse och tänkte: "Ok...åk inte ned i diket, åk inte ned i diket!" haha måste bota min skrock verkligen.. :P Nej mina vänner nu ska ladda upp för utröstningen av Let's dance, idag röstade jag på George, han är verkligen una charmy man! :) och jag vet att jag egentligen ska bojkotto programmet nu när Hasse the great har åkt ut men jag kände: "Äsch I can give the show another chance!" sådär sitter man igen även denna vecka, men filten omsvept runt sig, med tekoppen i ena handen och havregrynsgröten i den andra och följer dansarna viga rörelser med blicken, haha hopplöst.. ;)

Och imorgon är det Alla hjärtans dag också...hmm vad ska man hitta på då? Ligga i sängen med ett glas rödvin och sjunga "All by myself" kanske? Haha, men min mp3 verkar iaf vara inställt på denna dag, var nämligen ute och gick tidigare idag och den spelade BARA en massa kärleksballader efter varandra..tihiii.. ;)

Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0