...friday I'm in love!

Gokväll! Precis ätit ätit min numera traditionella kvällsgröt och kollat klart på andra avenyn som idag var rättså deppig.. :( kände att det inte var speciellt upp piggande att titta på men andra avenyn är ändå alltid ett måste på tisdagskvällar :) men guess what? Jag missade ju spårvagnen i början, thats what a call skandal.. :O hade lite mys sällis med min katt Melvin också, låg och spann som en stor motor bredvid mig i sängen..awwww..

Här är bilder på några av de inköp jag gjorde idag, dock så struntade jag i tunikan och örhängena.. :P maybe you will see them another time.. :D och Natta har gjort mig sugen på att köpa mig en hamster att gosa med, hon har ju sin overlord så då tänkte jag att jag kunde skaffa mig en underlord så kunde vi ha hamsterträffar tillsammans, dricka lite te och hamstra ris i kinderna.. :D vi får la se!


Sötisen från SALT :)

Så söta sommar tröjan, va tvungen, tihii sen vet ni ju min relation till blommiga plagg.. ;)

Koftisar är alltid bra å ha! :D

Vad säger ni, typiska Annsing kläder right? ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0