I'm back!

Heeeej! :) Haha jag är lite seg numera, tog mig en liten blogg paus i helgen bara...that's all... :) nejmen jag har faktiskt haft finbesök från Göteborg i helgen, nämligen Emil, så jag kan ju inte sitta och blogga och vara alldeles osocial.. :P där går gränsen...men det var jätteskojs att han var här, tihii, fast det höll ju på att sluta lite knasigt när vi båda stod vid helt olika Burger kings, haha han stod vid någon däruppe på centralstationen som var typ helt off, men vi hittade varandra till slut som tur va..! Vad har vi gjort i helgen då? Ja om jag ska ta allt lite snabbt så har vi: Schteekt runt i stan, fika gånger två på expresso house, frossat typ x antal kilo frukt från Hötorget, jag har lärt honom att äta sushi (stolt), vart i Täby, filmkväll hos Flodan ÄNNU mera fruktfross.. :P snacka om att min mage var sprängfylld av vindruvor den fredagen, JISSES! :O sen har han slagit mitt rekord på winterbells, jag har fortfarande inte kommit över det, haha.. ;) känns verkligen förnedrande, sen så i söndags så var jag, Anna, Emil över till Janne och sa farväl får hon åkte nämligen iväg till Spanien med skolan i tre veckor, will miss her a lot, alla våra topmodel evenings.. :( men tre veckor går nog snabbt..får vi hoppas på! :) sen efter vårt lilla avsked så gick vi hem till mig och drack massa kaffe och te, gotteligott! Sen i söndags åkte Emil hem, det var ju lite sorgligt tyckte jag... :( Mmm...men en braig helg vart det!


Good luck Emma senorita! :) haha det var ju inte direkt meningen att jag skulle va med på bilden, men jag orkade inte leta efter nån annan.. :P

Så är det Måndag igen då, sista dagen i skolan för mig ungefär två veckor eller mer framåt, jag ska in på en behandling, that's why...men jag hoppas att det kommer gå bra, imorgon är det första dagen på mitt nya liv kan man säga.. känns spännande men samtidigt så ligger ju ångesten och rädslan där och gnyr..iaf i skolan i dag så var jag JÄTTETRÖTT! vet inte varför man ovanligt trött var jag! :O började med sällskapsdjur där jag så gott jag kunde försökte hålla ögonen öppna när Vronkan gick igenom kattens olika kroppsspråk...kände i vissa stunder att jag verkligen var i behov av en elektrisk stöt eller dylikt..sedan så hade vi lite religion där jag ska påbörja ett arbete om inuiterna, eller rättare sagt eskimåerna, ska bli intressant för religion är verkligen ett av mina favoritämnen och tro det eller ej men Emma har faktiskt blitt riktigt snäll på senare dar.. :P say what liksom? Fick sluta galet tidigt idag! Klockan 12.20!! Vilken dröm! Sista lektionen var en slapp svenska lektion, jobbade med artiklar..

Efter skolan åkte jag raka vägen hem, proppade i mig en fruksallad made of enbart kiwis och äpple och gick sedan och la mig en stund, ni vet sova lite middag skadar aldrig.. ;) under den korta tiden, kanske en kvart så hann jag drömma en jätteläskig dröm, jag skulle byte perrong på tunnelbanan, fastnade på en trottoarkant, snubblade och trillade ner i kvicksand, så jag bara sjönk och sjönk, såg allt försvinna, usch förfärligt var det! :O thank god att jag vaknade..! Vid 16-tiden tog jag en buss till Friskis, där jag pumpade ett medelpass, härligt! :) piggnade genast till! Nu är jag hemma och ska bara ta det lungt hela kvällen, SKÖNT! :)

Och jusste en man på bussen:

Han: Linda?
Jag: Va?
Han: Linda?
Jag: Linda? va vem?
Han: Ja, hej Linda!
Jag: ???
Han: Du heter Linda?
Jag: Nej...
Han: Nehe...men...jaha du var väl bara väldigt lik Linda, tack...

Haha...men ha en braig kväll folks! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0