Go go dancer

God lördagsförmiddag! :D Sitter nu här vid datorn igen, har precis ätit lunch, kanel och gurkmej-kryddad couscous med russin, nötter, torkade aprikoser, clementiner och avocado i samt ett par biffar till det, den där couscousen kan jag verkligen rekommendera! :) Var gottilott men det känns bara så mkt, äckligt mätt, hatar det.. :( iaf om vi ska prata about something more fun kanske..imorse var det iskallt igen -9 grader, det ska alltid frysa på som värst när jag ska traska till stallet på Lördagsmornarna, dont get it, aja...innan min promenad till pållarna så satt jag och mumsa fil med banan och musli till Dr Phil, haha det har blivit en sann Lördagstradition, frulle och Dr Phil, mys mys...denna lördag handlade programmet om män som ofrivilligt blitt pappor..det var assura men jag menar hallå?! Man får väl ta sitt ansvar liksom..hann tyvärr inte se allt då jag stressigt vart tvungen att slänga på mig ytterkläderna och bege mig iväg.. ;)

Väl i stallet träffade man på lilla Jennifer, haha hon är roligt hon, värsta snackkvarnen..och tydligen var hon mina "öron" idag, där ser man! Fick rida på Smulis Bulis idag (eller ärttare sagt Canberry, Smulan) en svartskimmel skäck, mkt söt men OJ vilken bestämd liten dam, jag fick kramp i vänster hand för hon vägrade lyssna på mina små tygeltag.. ;) men till slut kom vi nårgorlunda överens så Iäm happy! Hon hann dock inte få något godis av mig, jag var tvungen att kasta mig iväg hemåt igen för att pricka in mitt 10-mellis...

Idag har man gjort lite nytta också, dammsugit övervåningen, bäddat min säng (för en gångs skull!), och slängt lite saker i tvätten..haha ok det sistnämnda brukar jag ju göra i vanliga fall också, det är ju inte direkt så att jag låter all smutstvätt ligga framme i veckor, men jag var bara tvungen å nämna det, lät ju lite xtra duktigt tyckte jag! :D Nu borde jag egentligen bege mig till Täby för att shoppa lite korsstygn att sysselsätta mig med, it was Jessi som tyckte det..men jag får se..då måste jag nog tigga pappa på skjuts för jag tänker banne mgi inte åka kommunalt till Täbben bara för en sådan lite fjuttig sak..nej nej..

Och ikväll blir det SUSHI!!!! :D:D

Tjingtjong!♥



Åhh älska The beatles, man blir bara så glad inombords när man lyssnar på dem!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Åhhh Sushi!!!!:D Jag vill också ha!!!! hahahah:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-28 @ 13:47:15
Postat av: Anabanana :D

Hahahaha jag kunde tänka mig det honey!:D muuums, jag kan äta e hmm...tofu bit åt dig! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3

2009-02-28 @ 15:39:32
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Hahahh Ja tack gärna!:D <3 Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-28 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0