Hejhopp..!

Det får bli ett hyffsat kort inlägg idag, jag har fått så himla ont i min högra handflata nämligen ingen aning vad jag gjort? :O Det får bli massage hela kvällen lång i den, knåda ut degen liksom.. ;) Idag då, tisdag..eller? Jo det stämmer, jag blir hela dagvild när jag inte går några riktiga skoldagar längre, helt kokobäng blir man..hehe..

Imorse blev jag vittne till en viss Puppe som kämpade för att inte missa bussen som åkte till Danderyd, men till min stora besvikelse så gjorde busschaffisen en rivstart så Puppelito hann inte och därinne i bussen satt jag, hjälplös och fick se på när all hans kraft gick ur honom, fyfabian va orättvisst det kändes.. :( aja hope he will make it tomorrow then! Dagen på mando har vart bra, jag har gjort mikrobiologi provet som Bettis skickat mig, snällis, det gick galant! :) somnade i vilorummet gjorde man också, haha råkade sova lite way to long så min vilotid hade gått över på en halvtimme när jag finally vaknade, busiga jag.. ;) även haft lite serious talk med Jessica, känns lite jobbigt nu med de ökade målen om dagen...de onda tankarna börjar sätta fart i skallen, usch på mig när jag fuskar så, vet ju bara att det kommer ta ännu längre tid när jag gör så, men ååå det är verkligen svårt, usch... :( I'll try my best..

Och solen har skinit SÅ fint idag, bara det gör så hela jag blir varm inombords!

Väl hemma har jag kollat på topmodel repriser, snackat med people på msn, bland annat med bruuuschan Janne som fortfarande är i Spanien, damn it's hot down there, mellan 20-23 grader vad jag har hört.. :O AVIS! vi kom fram till att vi istället för våra traditionella tacokvällar ska börja med lite variation, nämligen pannkakskvällar this time, fast först måste jag bli helt fri från mina "störningar" och ångest.. :) but then we will make some fucking pancakes..snacka om att jag, Flodis och Janne kommer bli pancakes masters! :D då blir det även glass, choklad, sylt and some fresh frutas från hennes jobb.. :D wonderbaaaart! Looking forward to that! Sedan ska vi träffa schtekiga greker på Rhodos som ska jobba som manliga strippers at tha big brother bar.. ;) haha ännu ett av våra råa skämt, bli inte rädda nu gott folk.. ;) jag är en snäll flicka!



Nu på kvällskvisten har jag vart ute och gått med världens bästa Flodan.. :) den traditionella tisdagspromenden, helt bäst var det, skönt att få lätta lite på hjärtat till en sån underbar vän! <3 sedan gjorde vi det lite roligt åt min mando meter, att det var värsta maskinen som behövdes trampas igång med hjälp av en cykel, att man behövde sitta på barnvagnsplatsen på bussen med den och att det krävdes en lyftkran för att få upp och ned den från trappor, haha jisses, tokstollar e vi! :D ibland måste man ha lite kul åt det jobbiga.. Men nu mina vänner är det snart dags för kvällsmål och andra avenyn.. :)

..Hmm NU vet jag varför jag har ont i handen...pga att jag vispade som en dåre ikväll när jag skulle fixa smeten till min ugnspannkaka.. ;) haha otränad?

God kväll pysar! ♥

..och NEJ inlägget blev inte "hyffsat kort" snarare hyffsat långt, haha.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0