Hopplöst?

Jag är så sjukt trött just nu...jisses jag sover nog för dåligt, även fast jag every single day somnar i vilorummet...precis suttit och kollat på galanskaparna och after shave som immiterar The beach boy, det var papis förslag, mkt skojsigt var det och ni måse hålla med om att det gänget är klockrena! :D


Man måste ju bara tycka om dem!

Idag har det vart en bra dag, men det här hänt mkt knas om jag säger så.. :P först under melliset så fick jag något underligt fnatt anfall, haha asså jag har INGEN ANING vad det var som var så kul, jag bara flinade och kunde inte hålla mig för skratt, de anställda där blev typ lyckliga av mitt lilla busiga upptåg, sedan så fick jag riktigt skärpa till mig när jag skulle dricka mjölken för att inte spotta ut allt på bordet pga av att jag ständigt fick mina fniss attacker, kanske är det solen som börjar göra inverkan? Vårkänslor? ;) För OJ vilket underbart väder vi har, sol och några plusgrader, längtar tills min nyinköpta skinnjacka åker på, är SÅ trött på den jobbiga vinterkappan som känns som bly på mina axlar.. :P

Iaf mer knaserier som hänt är att en tant från psyket (när jag gick förbi där på väg hem) började skrika på mig: "Din jääävla mördare!" sen smällde hon igen dörren, jisses ni kunde ju gissa hur mkt mitt hjärta hoppade till i bröstet på mig, thank god att jag var så pass nära sjukhuset ifall jag hade fått en hjärtinfarkt liksom...inte nog med underligt folk så kom det en man med rasta flätor när jag stod och väntade på bussen, plötsligt vinkade han till mig, men när jag inte vinkade tillbaka så gick han förbi mig, blängde surt och muttrade något..say what? som om jag skulle hälsa helt sådär på en främling, förstod ju inte ens först att det var mig han menade.. sickens folk det finns..

På kvällen har jag tränat och favoriten Emmsing var också med! Glaaad! träningsnarkomanerna is back! Dessutom fick vi lite nostalgi när vi såg att "Den berömda Peo" körde baspasset innan, åhh minnen! :) Nej mina vänner jag ska massera mina ögonlock lite så jag kanske kan hålla mig vaken några timmar till innan läggdags, ska fjäska för papi så vi kan se ännu en flashig galanskaparn och after shave show! :D

Och jag och Hanna kom idag fram till att vi båda är sålda på Strawberry daqiuris, haha damn we have tha same taste!


Snart ska jag nog printa ut ett recept på denna läckerhet, do some drinks och bjuda hem några på en liten "Strawberry afton".. :D


Ha det mys! ♥

..och imorgon är det REDAN Fredag, veckorna bara susar iväg.. :O

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Yes we are back:P! hahha Alltså Peo! Jag tror jag ska gå på ett av hans pass bara för att det är han!!hahah :D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-27 @ 10:11:16
Postat av: Anabanana :D

Yees we are honey! :D Hahaha jaa seriöst vi måste ju ställa upp för Peo tha man och gå på ett av hans flashiga pass, verkligen! :D

2009-02-27 @ 10:44:49
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Hahha japp:D Nästa torsdag? hahha :P Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-27 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0