LÖRDAG

Åhh idag har det vart en mysig dag! Känt mig ovanligt glad, helt underbart, som om livet kommit tillbaka liksom :) På morgonkvisten var jag en sväng till stallet för att mysa lite med hästarna, promenaden dit och hem var sagolik, nu låter jag som en överdriven person men jag har verkligen börjat uppskatta livets små fina stunder mycket mera :) det snöade lite lätt och solen sken så fint, kunde inte låta bli att bli kär i solen vad mycket den kan göra! :D

Väl hemma efter långpromenaden och pussandes på hästarnas lena mular satte jag mig ned för lite prat med far min samtidigt som vi lyssnade på någon underlig världsmusik och drack te, eller jag gjorde, papi körde självklart på den vanliga kaffe traditionen. Lunchen var dock en kämpig historia, men nu ska vi bara fokusera på de positiva saker tycker jag, orkar inte lägga mer energi på att klaga jusst nu...blev sedan promenad två med pappsen, soligt och fint även denna gång, riktigt mys!  Väl hemma bytte jag om till mjukiskläder och fick låten "Man ska ha husvagn" på huvudet, haha nedrans också.. ;) Vad kom den ifrån liksom? Nu har jag precis mumsat klart mitt mellanmål, som jag dagen till ära valde att avnjuta i min säng, tihi busigt, med en massa kuddar och filtar samtidigt som jag kollade på någon gammal kult film från 70-talet, me like!



Nu ska jag nog ta mig en varm och skön dusch, få lite styrsel på mitt hår som för tillfället ser bedrövligt ut.. :S sedan vid femtiden bär det av till centrum för att möta upp Emmsingen min, vi ska nämligen äta middag på Guld Pandan, åhh ska bli wonderbart! Haha sedan kunde jag inte hålla mig med att avslöja min förkärlek till Danny igår när vi pratade i telefon:

Emmsing: Men om vi är där vid den tiden, så kan vi ju åka hem vid 21 kanske?
Jag: Mmm men det är ju melodifestivalen klockan 20..
Emmsing: Jaha, men vill du gärna se den?
Jag: Jaa asså...du vet...EMD är ju med imorgon...och därmed Danny, haha..!
Emmsing: Haha jaha men då tar vi en annan tid!

Men som sagt en av sverigest schteekigaste personas, Janne I know you agree with me! :D Btw så kommer bruuschan hem från spain today, wiiie, welcome home to tha ghetto homie! <3 så på tisdag blir det den traditionella andra avenyn kvällen.. :) Nej nu måste jag kila!

Pussiluss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0