Minnet av dig då..

Plötsligt fick jag en låt på huvudet, bara melodin, ingen text och jag tänkte: "Sjutton vilken låt är det nu igen?" efter en stunds tänkande så kom jag på att det var denna! Helt underbar enligt mig!

Tommy Nilsson - dina färger var blå



...ölburken i videon förstör dock lite av stämningen, haha.. ;)

Själv sitter jag för tillfället och myser med mina dunderheta katt-strumpor på, tihii :D



Now it's time for some havregrynsgröt with una rivet äpple and some deliscous russin-pussin i! ;) egentligen ingen lust alls till det, men nu måste jag fan kämpa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig i skolan skrutten! :P just so you know och det påminner mig om att vi har redovisning på engelskan ehehhe oj vad ont i halsen jag fick precis (A)

2009-02-16 @ 21:17:19
Postat av: Anabanana :D

Naaw saknar er med därborta i Liljeholmens skumma kvarter, haha.. ;) fast jag vet inte riktigt vem du e för du skrev aldrig någe namn, haha ;) men jag antar att det är nån från den flashiga engelska gruppen.. :) tihi! nämen oj du får krya på dig med din hals! :)

2009-02-16 @ 22:20:06
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men försvann mitt namn :D hahah men nu vet du ^^

2009-02-17 @ 19:17:04
Postat av: Anonym

Erika skriver jag här då eftersom "namn" grejen inte funkar för mig =S

2009-02-17 @ 19:17:37
Postat av: Anabanana :D

Haha konstigt att ditt namn inte fastnar..hm detta måste få en grundlig undersökning :P but yeah then I know! :D <3

2009-02-17 @ 20:50:00
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0