Olydigt Anna..

Hej...Härlig promenad med Flodan igår! :D vi fick lite nostalgi när vi gick förbi gamla Sjökarbyskolan, de småttingarna hade nämligen disco därinne, precis som man haft i sina gamla dar, när man satt med en chokladboll på en stol och väntade på att killarna skulle märka en och komma fram och fråga: "Ska vi dansa?" Åhh vad jag vill bli liten igen! Igår vardet kämpigt efter kvällsmålet, fick vääldig ångest...tro att det har att göra med att det nu är helg, jag måste styra och ställa själv, finns ingen behandlare som kan puscha på mig..jag är väldigt olydig.. :( förlåt men jag tränar även fast jag inte borde imorse var det tex. ridning och långpromenad, allt för att dämpa ångesten...sedan så failade jag på lunchen också...känner mig aningens misslyckad...tog inte pasta, funkar inte, blev bara massa grönsaker och en bit lax...att det ska vara SÅ svårt?? Kommer bli jobbigt att berätta om detta på måndag, vill inte ljuga mer...


En bild på Flodan och mig någon kväll på Rhodos, måste säga att vi båda ser bra sletna ut.. ;) haha jag minns iaf att jag var väldigt trött när denna bild togs.. :P och dessutom jisses va olika sig man är! Några kilo tyngre och brunett, damn så hett! ;D


Iaf skit i det nu, ska snart ta bussen och tåget in till Täby Centrum :) ska göra ett ärende, nämligen köpa en väska till Emil som han ville ha men som han aldrig köpte, tithii smartis.. ;) en riktig schteekar väska.. :P passar honom, haha.. :P Nej nu ska jag ned och packa en liten matsäck, nämligen mitt 15-mellis, haha..

See yaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0