Upp och ner, ner och upp..

Hejhååå..! Orkar inte alls skriva mycket, ingen lust och dessutom är det Fredag...gått sådär idag, men jag skäms så himla mycket, går ju inte en dag som jag inte fuskar typ..fybubblan man känner sig så taskig när de verkligen gör allt för att man ska bli hela bra igen, sen så gör man så mot dem, känns verkligen inte rätt..

Iaf, gjort det vanliga, ägnade oss åt att kolla på filmen "Bortspolad" eller jag såg inte mkt, satt mest å snacka med S, haha vi garvade asmkt åt våra "kissa-på-oss-historier" och att jag hela tiden får så mkt att dricka: "VA!? 3 dl apelsinjiuce IGEN...OCH ett glas vatten!!?"  xD och Micke tycker tydligen att jag är en finurlig tös: "Anna du ser alltid så lurig ut!"  här har man visst redan bildat sig en unik liten personlighet.. :P träffade inte på några psykfall on my way home this time.. :P

Åkte raka vägen till Berga centrum för att hämta ut lite vitamintillskott igen, haha JISSES det vart inte några burkar, fasiken det var ju pinsamt att betala i kassan, hon tror väl jag är en "vitamin-missbrukare" eller något..skjuts hem av papi som precis slutat jobbet, slapp åka i någon sönder vandaliserad buss...tog mig en promenad i solen innan den försvann, ÄLSKAR solen och jag tror seriöst jag är kär i den, for real.. :)


My new drug, vitaminer! ;)

Nu på kvällskvisten har det inte vart kul, har inte lust med någonting alls och jag känner bara hur jag vill ge upp, MÅSTE hitta tillbaka till motivationen, men ack så svårt det ska vara..ena foten står på den "goda" sidan medan den andra snart börjar få övertaget på den "onda" sidan, orkar inte slåss med alla tankar i huvudet...och sen så saknar jag dig..mm nej det här blir nog ingen Fredags kväll att minnas, ska gå ner och kolla lite på let's dance iaf..

Ha det bäst vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: sabina

tack så mkt! :)

2009-02-27 @ 21:23:37
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja det är sant. Sånna helger behövs också, och krya på dig! :) jadå, jag tyckte att filmen var bra. Den var rolig så det blev många skratt :)

2009-02-28 @ 01:54:23
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0