Sista Godnatt inlägg :)

Jaahopp, så var första deltävlingen i melodifestivalen avklarad :) tycker faktiskt att det var ett bra startfält, alla låtar var liksom bra, ingen som man tänkte: "Men FY BÖVELEN vilken kass låt!" om, utan alla höll faktiskt måttet this time, trots att tävlingen denna gång utspelade sig på Sveriges baksida.. ;) haha och vad menade de egentligen med att Göteborg kallas för "Little London", tss bullshit, haha.. :P jag är vanligtvis rättså snäll, men jag måste ju stå upp till att man är en 08:a, det tillhör ju liksom att käfta med Göteborg då.. :) right? Alltså Emilia och Alcazar vidare to tha grande finale, mm men bra, fast jag måste erkänna att jag inte är någon bra person att "tro" vem som går vidare: "Asså HUNDRA PROCENT säker på att Marie Sernholt går direkt vidare, helt självklart liksom!" haha men vart kom hon, typ näst sist? Mm bra känsla man har för sådant känner jag, haha.. :P Far min var dock såld på Caroliine af uggla: "Ahh gud vilken häftig låt, härlig verkligen, hon är häftig, aaa unikt är det!" haha man satt där och ba: "Yeah daddy I know that now.."  Efteråt vart det spännande dramatik med filmen Livvakterna, jag och bror hade jätteskoj och kom upp med egna versioner av hur filmen skulle slut, vad sägs om att Jacob Eklunds huvud sprängs, rullar nedför en klippa, samtidigt som Rafael Edholm står naken på ett berg och gör traditionella Tarzan moves genom att slå sig själv med knytnävarna på bröstet, haha my brother and me have such a sick humor :) sedan var det extra kul när han kallade Rafael för Ralf.. :P


Haha fick ensann chock när jag hittade denna "vackra" bild på Fredrik och mig, haha that's what a call mongos!

Nej hörreni nu ska jag ta och sussa, imorgon blir det upp klockan 07.45 och mumsa frulle för att sedan krypa ned i sängen igen och sova ytterligare en timme, myyys! :D annars har jag lite planer för morgondagen:

- Städa rummet och rensa ut garderoben
- Fixa med Emils väska (dvs sabotera den, haha nee skoja, men fixa så jag kan skicka iväg den)
- Skicka en massa mail till diverse lärare, dvs fan mail.. ;)
- Träna
- ...och jaaa maybe something more ;) vi får la se!

Natti Natti from me to you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0