Skit

Det har knappt gått två dagar av behandlingen, och jag funderar seriöst redan på att hoppa av, det går verkligen inte, jag orkar inte en försöka, har redan blivit pannkaka av alltihopa och man känner ständigt gråten i halsen och den starka ångesten som just nu befinner sig ända ut i fingertopparna..ska prata med min behandlare imorgon, samtidigt som jag inser att detta är bra för mig så VILL JAG VERKLIGEN INTE! Åhh vad jag inte vill, liksom visst det går väl bra när jag väl är där, men jag går ständigt runt och mår illa och känner mig som en luftballong...mått illa hela dagen idag...dessutom försov jag mig idag så ja hann inte dit till min frukost, så jag ringde min behandlare och sa det, dock så hade jag tyå allt som behövdes för att äta det hemma, 3 dl fil, 1 skivad banan, 1 dl musli och 2,5 dl juice, mindre kan man väl inte begära? Mätte upp filen och juicen men allt slutade med att jag hällde ut jucien, ställde in filen i kylen och tog istället endast bananen till frukost...men måltiderna där gick bra, då är man ju tvungen, bara att bita ihop..löst korsord i princip hela dagen och gjort lite skolarbete, några pysseltanter var där, men jag hade ingen lust att göra en massa alla hjärtans dag kort..hehe..

Klockan 15.30 fick jag gå för dagen, åkte för att äta lite sushi med Emmsingen min i centrum, jävla våg som ska vara ivägen bara, hade lust att slänga ut den genom fönstret...mysigt att träffa Emmsing fast jag inte kände mig så vidare glad, men hon får en lite gladare som vanligt! <3 hann inte prata så mkt för jag var sedan tvungen att rusa iväg på core träningen på Friskis, härligt, vet att jag inte får men jag orkar inte.. :/ Se liksom hur bra det går för mig..om en timme ungefär ska jag egentligen äte mitt kvällsmål beståendes av gröten som igår, men jag mår fortfarande illa så det får bli te och en frukt..som sagt jag orkar inte bry mig..

Puss och go kväll! ♥ 

Nu ska jag se topmodel iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: m

anna :(<3

GE INTE UPP!!!!!



2009-02-04 @ 20:31:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Håller med Malin. Be strong! <3

2009-02-04 @ 22:12:45
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0