Tråååk...

Jag är trött. Har precis legat och degat i värmerummet..sedan så har jag snackat med Micke angånde mitt matschema..vi ska utöka portionerna nu, åhh det känns jobbigt, för det är NU det verkliga och det tuffaste kommer till kritan, han tittade på mig och sa: "Anna jag måste vara ärlig mot dig, men det är genom denna ökning som du kommer öka i vikt.." usch det var jobbigt att höra, känns som om jag måste starta från ruta ett igen, det som känts hyffsat bra denna vecka...aja, nån gång måste man väl ta tag i det ändå, som han och min behandlare sa också, varför vänta med det jobbiga? Lika bra att ta tag i det på en gång...mm kanske, men klart det kommer bli jobbigt...ändå har jag inte påbörjat min resa med de "förbjudna produkterna" som jag sedan ska lära mig att träna bort den ångest fyllda känslan för.. :S Så ja, lite rädd är jag...

Sen mina vänner måste jag tyvärr meddela att jag kan komma att missa praktiken också...de har på mando vill ha kvar mig på heltid så pass länge, iofs så gråter jag inte för det, känner en sådan trygghet här för jag vet att min hälsa inte kan plana utför, men det som tar emot är väl kanske mitt betyg i kursen djuhpB, för praktiken är en sådan viktig del av slutbetyget där, men jag vet seriöst inte om jag klarar av praktiken både med tanke på det pyskiska och det fysiska, men I will talk to tha school.. :)

Efter dagen här ska jag faktiskt bege mig in till Täby, OM jag orkar, men jag känner att jag måste, ska nämligen fixa lite ärenden och köpa ett par asfräna chinos som jag spanat in...and right, de låga conversen och jeans tunikan får jag inte glömma.. :P Nej nu ska jag fylla i min behandlingsplan, har en fråga kvar nämligen vad jag ska belöna mig med om jag klara det, åhh jag vet redan! Nämligen en trerätters middag på stans mysigaste restaurang med mina allra bästa vänner :)

Och glad blev jag bruuuschan att du uppskattade inlägget I made for yaa :) Love to ya! <33 Nej snart är det dags för lite digistive och mjölk...

Tjingtjong! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

kolla om du kanske kan fixaa praktiken i sommar, skansen har ju mkt då .. :)

2009-02-10 @ 18:27:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0