Una babooooona!

Jaa jag saknar verkligen tiden i Sydafrika, "una baboona" kommer nämligen därifrån, då det strövade runt x antal babianer på våran bakgård, mys! :) MÅSTE besöka Sydafrika någon mer gång i mitt liv, helt underbart land! :) fast nästa gång bär det nog av mot Kapstaden, för lite lyx.. ;)


Freddieboy och Alex kakbak i Sydafrika, haha lika kul varje gång, de vart ju tvugna att använda hela smörlagret för att skrapa ihop till en enda kaka, that's what a call fettbomb.. ;) och stackars Leif va helt omedveten om det när han hela tiden nallade kakor från dem.. :P vilka minnen!
 

Min dag har inte vart så händelserik, det blir så när man går dagarna långa på mando och "roar" sig..hehe..dock så gav en av behandlarna mig ett nytt smeknamn idag nämligen "gröna tofflan" eftersom jag använder mina illgröna tofflor från IKEA, haha flashigt verkligen, men hon diggar dem verkligen: "Gud vilken häftiig färg du har på dina tofflor, man blir liksom: WOW!" haha hon är tossig hon.. ;) fast om ni tror att jag ligger helt på latsidan är det  totally wrong, imorgon ska jag till exempel göra proven i mikrobiologi som Bettan skickat till mig och senare även provet i sällskapsdjuren, så nej nej här är det ingen SPA-behandling för er som tror det.. :P men idag som sagt blev det en "slappar-dag" löste korsord, pratade med hrmm..haha pinsamt men jag minns inte namnet på människan, men en tjej iaf som också går där.. ;) vi skrämde upp varandra med att prata om en massa skräckfilmer och kom båda fram till att "The shining" LUNGT är äckligast, med de två flickorna som ba: "Come and play with us, forever, and ever...!" uuusch får gåshud av bara tanken.. :S Maten går lite bättre, men jag gillar inte såsen...hmm det får bli nästa utmaning..

Efter dagen på mando begav jag mig till ett ställe som jag egentligen inte får vara på...nämligen Friskis.. :O ehe..körde ett medelpass och jag tror minsann jag log genom hela passet, älskar rörelse till musik.. :) väl hemma höll min bror på med maten, SÅ stolt syster man blev! :D men jag kom in med en hjälpande hand, och failade totallt med att öppna balsamvinägern, hela korken bara flög av och jag spillde ner min vita tröja, smartass, men som tur va så skrattade jag bara åt det.. :) maten blev iaf god (kinesisk köttgryta med blomkål, morötter och kornris) trots att bror min haft i blomkål istället för vitkål, haha han snurrade ihop det lite..awww...

Nu ska jag ta mig en varm och skön dusch, sedan ska jag krypa med i soffan med en filt och titta på papis favvo program design Simon och Thomas, för på måndagar visas endå bara skit på TV så.. :P men imorgon alla glada är det Andra Avenyn, mmm I LIKE! :D don't forget tha spårvagn! Un classico!


Hittade också den här bilden på mig, hehe, jag med långt brunt hår det är inte alltid man ser.. ;) btw så är denna bild tagen exakt en dag innan man åkte till Rhodos, man ser ju inte särskilt taggad ut måste jag erkänna.. :P haha illa..

Ha en mysig kväll! ♥

..
och jusste jag glömde säga att min käre storebror var på en snabb visit hos oss igår, trevligt trevligt! :) Han har ju kommit hem från Thailand och var alldeles brun och schteekig, åhh vill också! avis vart man.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0