Ytterligare en seg måndag..

Asså den här dagen har vart såååååå himla seg! Mm vet inte vart jag ska börja, men det har verkligen gått i slowmotion..på mando hade jag INGET att göra, inget värmerum var bokat på mig så jag kunde inte sova bort tiden heller.. ;) satt typ och löste korsord 90% av tiden då jag inte åt eller pratade pyttelite med några av de andra, men det var jättemånga nya ansikten idag så jag vart helt kokobäng och förvirrad i huvudet.. :S fick dock väldigt mkt beröm för mina kläder konstigt nog, haha, en tjej ba: "Faaan va snygga jeans du har! Måste få fråga vart du köpt dem?" sedan en kvart senare hörde jag mattanten viska till en av behandlarna: "Åhh vilken söt blommig tunika hon har, väldigt somrig och fin!" alltid kul att höra att folk uppskattar hur kläderna ser ut.. :P haha..btw så var dagens kämpigaste 10-mellis och lunch, blää så mkt, ville helst lämna men nej nej det får man inte göra, så det var bara att tvinga i sig allt till sista smulan.. :P

Skulle sedan åka hem med 15.35 bussen för att hinna till medelpasset på Friskis, den passar alltid in perfekt! Står där och väntar i det som tur var, fantastiska vädret, sol och några minusgrader...klockan ticker ner, men kommer det någon 624:a??? Svar nej...istället kommer det 3 stycken 628:er på rad efter varandra trots att det kanske bara va fyra personer som skulle åka med den medan kön till 624:an va meterlång..ÅH VA IRRITERAD JAG BLEV!! Riktigt kände hur det bubblade inom mig, hade bara lust att gå fram till bussen och sparka den, men jag höll mig i skinnet.. :P sedan klockan 16.00 kom min buss, men JA liksom! :O ringde papi som hämtade upp mig vid Åkerstorp så jag hann precis till träningen, fick kasta på mig träningskläderna lite hejvilt men det gick..

Nu ska jag snart se Design Simon och Thomas med papi, det är verkligen hans favvo program.. ;) alltiid typ denna: "Ja JUSSTE det får jag INTE missa!" sedan så måste jag tillägga att jag är så himla besviken på en viss person, fattar inte varför du måste hacka på mig hela tiden? Finns det inget vetttigare du kan använda din tid till eller? Blir bara lite sur.. :O Aja detta inlägg blev knappast något "happy moment" inlägg, hehe men jag säger bara dagens väder! Åhh det räddade allting! :D


Solen, mmm I like! :)

Pussiluss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0