Hurry curry!

God Söndag på er alla! :) Igår kväll var det som sagt meningen att jag och Emmsing skulle äta middag på Guldpandan, haha men vi ångrade oss, efter att vi stått ute och frysit utanför ett fåtal restauranger och till och med övervägt att gå till vårt stam sushi ställe så gick vi in på den indiska restaurangen istället.. :) dock så fick vi dela bord med ett helt annat tjejgäng + en liten unge som spillde cola över hela bordet.. :S men det gick bra, fast vi fick ju småskrika lite till varandra för att höra, tihi.. :P Jag tog mixed slitz (jätteräkor, lamm, kyckling) och Emmsin tog en räkgryta som bidrog till lite eldsvåda i hennes mun, haha men jag offrade lite av mitt vatten så hon kunde "släcka" hettan.. :P hihi, sedan så kom vi in i en het disskussion om vem som var bäst av Måns och Danny, haha jisses vi håll ju på att bli riktigt aggressiva där ett tag..

Efter den goda middagen styrde vi vår kosing till ICA Kvantum där vi tillbringade typ 45 minuter xD gick typ runt och suktades av olika vaniljmunkar, bullar and you named it, betygsatte olika godissorter och stod och sniffade olika te sorter i en halvtimme typ.. ;P haha slutade med att jag köpte mig två te sorter nämligen ett rött te (roobois) med blåbärssmak + ett lös te som Emmsing valde ut åt mig, någonting med "Sommar.." hette det om jag inte minns fel.. :P Fick dock springa till våra bussar sedan, det var den middagen liksom.. ;) haha..men en mysig kväll med vännen min! <3 Hemma var det som vi säger i min familj: "GALAAA!" med melodifestivalen och jag fick känna mig som en fjortis på nytt när EMD sjöng och Danny schteekta i rutan.. :D självklart skulle jag rösta på dem som en liten tok också, but heey det lönade sig ju, de gick vidare!! :) Ville dock att BWO skulle gå direkt till Globen..men man kan väl inte alltid få som man vill här i livet.. ;) men grattis till EMD och Molly!


Schteekiga pojkar, och Danny asså...wihuu what a man, eller vad säger du Jannesson, do yaa agree with me? :P

Idag då..vad hände med solen?? Mulet, blåsigt och snöigt, nej fybubblan så vill vi inte ha det...inte alls gjort mkt, följt med och lämnat av bror min på jobbet, lagat en dundergod risotto, lyssnat på en massa afrikansk musik, pratat med papi och strax, eller ok om 4 timmar ska jag bege mig till Friskis för det vanliga söndagspasset.. :) sedan kommer bröderna bus hit idag och Cam som fyllt år, så det ska bli tårtkalas härhemma! :) wiie..och jag som hade velat ordna en fiskdamm, älskade det när jag var liten! och btw...blåbärs teet var en riktig succe, kan rekommendera!


yammi you know!

Men ha det mys tills vidare..!

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Tack för igår gumman! Jag hade super mysigt:D Det är alltid lika skoj att träffa dig!:D:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-22 @ 15:34:55
Postat av: Anabanana :D

Aww kan bara säga detsamma to you honey! :D:D Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3

2009-02-22 @ 18:53:43
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0