Mellan hopp och tvivel..

Näää, ibland hinner verkligheten ikapp en....inte alls vart en bra kväll för min del, känt mig allmänt depp...det är bara så mycket jobbigt som händer nu känns det som och frågor som man inte kan få svar på...och sedan den där ständiga saknaden...nej det har vart en tuff kväll att tampas med, skönt att det snart är läggdags så man kan somna och få drömma om annat :) jag vet att det kanske inte alltid är så kul att läsa om mina små "nedfall" men vad ska jag göra då? Kan ju inte sitta här och ljuga genom att skriva hur underbart livet är hela tiden, för ibland är det ju inte en dans på rosor direkt...tog mig en kvällspromenad för att rensa tankarna lite, höll dock på att halka och slå ihjäl mig precis utanför tomten, men trots att jag blidde lite av bambi på hal is så lyckades jag att hålla mig på bena.. ;) hihi...

Och igår innan jag somnade kom det upp en låt som påminde väldigt mycket om min mamma, plötsligt så spelades alla bilder och minnen av henne upp i huvudet samtidigt, det var skönt att få ur sig lite känslor, men samtidigt så inspg jag hur mycket det är man förtränger inom sig för att inte visa sig svag och ledsen, man vill alltid visa sig som den där starka och glada Anna som man alltid har varit, men jag har kommit under full med att man måste kunna visa sig ledsen även inför andra, för om man spelar glad förvärrar det bara saken längre fram, då blir det som det blir, nätterna blir värst och man ligger vaken länge och tänker..men OJ vad jag saknar henne! <3 älsklingen min..

Nu på kvällen för att få annat på tankarna har jag ägnat min tid åt att titta på Topmodel och Andra avenyn, una classico tuesday! :) sen har jag tuggat tuggumi frenetiskt som vanligt, haha.. ;) hej och hå beroende..nen nu ska jag peppra skallen med MASSA gröna kryss inför morgondagen! :) och en sak till, jag saknar Emmsingen min, var längesedan, eller egentligen inte, men det var längesedan vi fick sitta i lugn och ro och prata, hehe de senaste gångerna vi träffats har det vart stress och tidspassning.. ;) hoppas att få se hennes glada ansikte snart igen! <3



Godnatt på er alla, sov sött!
Sen tror verkligen att jag behöver massvis med kramar på alla hjärtans dag ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

<3 Aww hjärtat! Saknar dig med! =(<33 Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-02-11 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0