Jaha är det sportlov?

Sitter nu här, nyduschad i myskläder och med en filt omvirad runt mig och funderar...jag menar, jag har ju inget intressant att skriva om längre, mina dagar ser ju exakt likadana ut i princip.. :S och så är det tydligen sportlov denna vecka vilket jag knappast märkt av eftersom det är väcking klockan 6 för mig som gäller every single day, OK bortsett från lördag och söndag då det är klockan 8, wihoo 2 timmars sovmorgon är aldrig fyskam.. ;) idag var det lungt på, ja ni vet vart.. ;) det var typ bara jag som var där heldag, haha värsta särbehandlingen, de andra åkte hem lite hej vilt tyckte jag, men jag trivdes, kollade på tönt programmet "The bachelor" som fasiken är SÅ intressant å skoj att titta på trots att programmet i sig egentligen är värdelöst..men det är ju sånt skräp man brukar kolla på liksom? ;) löst korsord som vanligt, alltså jag kommer bli ett snille efter min tid där..haha nobelpriset nästa! Pratat med S och M, vi babblade på om kyla och S hade med sig knasiga värmepåsar som man kunde ha i fickorna, skorna eller vantarna om man frös, damn thats smart! :D Sedan så passade jag på att sussa i värmerummet, drömde en massa knas.. ;)  När vi kommer till dagens mat så gick det ovanligt trögt för mig..men vi tar det en annan gång..

Nu ikväll har jag tränat på Friskis, core som alla andra onsdagar, fast denna gång hade vi Helen, wiihuu hon är asbra! :) Min mage fick sig ett rejält pass och även mina lår vart som spaghetti.. ;) Träffade även på Loppis, skoj skoj! Haha vi tog upp gamla minnen som när jag kommenterade hennes Polarn och Pyret vattenflaska:

Jag: HAHA de ser ut som om det ska stå polarna och pyret på din flaska! Haha..
Loppis: Men det STÅR ju det! haha..
Jag: VA? Nämen oj...

Ni fattar säkert inte det roliga, but damn it was funny honey! Nu inväntar jag att efterlyst med Hasse and tha GW man ska börja, fast hmm jag känner mig väldigt trött...mina ögon liksom svider och har sig...fast vänta, det kanske beror på att jag fått schampoo i dem, ska gnugga lite få se vad som händer...så OM nästa inlägg skulle bli oläsligt kanske det beror på att jag blitt blind eller någe.. :P

Appropå trötta ögon...kolla in denna bild på mig och Flodan på Rhodos, alltså ni kanske inte ser det but I do, HERREGUD va trött jag var på denna bild! Kan riktigt se det på mina ögon och leendet är inte lite ansträngt, haha tragiskt.. :P



Annars måste jag medge att vi ser rätt schtek ut.. ;) Favorit i repris iår då tjejor! :D

Pusshej på dej!♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, tack du! :) Vad glad jag blir :) Hur är det med dig?

2009-02-26 @ 15:48:33
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0