Judo?

Tjohopp i stugorna! jag är väldigt dålig på att blogga känner jag, men jag har haft så mycket i mitt huvud de senase dagarna så jag har inte orkat tagit tag i det.. :/ Idag gick frukosten mycket bättre, men visst tog det sin lilla tid, muslin och bananen liksom växer i munnen..och efteråt känner man sig ungefär lika snygg som en strandad flodhäst, hehe...vart väääldigt mycket i värmerummet idag, somnade båda gångerna, min behandlare är great som alltid bokar det åt mig, mohaha så lite fördel har man när man är ny här.. ;) Lunchen var dock mindre kul, panerad fisk, satt ett tag och försökte pilla bort ytan på fisken men sedan kom min behandlare och viska till mig: "Du, du vet att det där inte hjälper va? Dyu måste äta upp det förr eller senare ändå, blir bara svårare om du väntar med det till sist.." hon hade faktiskt rätt så jag peppade mig själv och tuggade i mig det...

Hehe sen höll jag på att koka över i värmerummet också, var nämligen så att jag kände: "Ähhh jag vrider på till max, det kan vara skönt!" sen somnade jag och när jag vaknade av att klockan ringde så var jag alldeles blöt av svett, ahhh its getting hot in here so take of all yaa clothes, så var det typ.. :P så jag flydde ut därifrån och satte mig en stund med de andra...har faktiskt fått lite vänner här, skoj, två är til loch med från Åkersberga och en av dem går i min gamla grundskola, haha så vi kan minsann snacka lite skit om lärarna.. :P sen så var det en av dem som frågade mig vilket gymnasium jag gick:

Jag:  Jag går på djurgymnasiet..
Hon: VA? vilket konstigt gymnasium..
Jag: Haha varför det?
Hon: Jaa, men jag har aldrig hört om något JUDOGYMNASIUM!? Vad gör man där?
Jag: Hahaha nej DJURgymnasium!
Hon: Haha jaha jag tänkte väl..

Så dagen har funkat bra i största allmänhet, jobbigt bara det där med illamåendet.. :( men men, sen så kommer helgen bli lite kämpig, jag vet att jag kan fuska men jag ska försöka hålla mig till schemat...jag vet att man ska vara ärlig, men det är SÅ svårt att inte träna, hatar att ljuga men jag vet inte vá jag ska ta mig till om jag inte får träna..vet iofs att jag MÅSTE övervinna min ångest, för det är den som smyger sig på och blir så jobbig när jag inte får göra någe, bara äta å sitta liksom, hmm klurigt..

Nu är det kväller, är alldeles ansam hemma, trist javisst...mår fortfarande illa, bläää, ska träffa Flodan för en liten promenad typ, hoppas det lossnar då, sen måste jag hem fixa lite med kvällsmålet och vila, blir nog sängen kanske tidigt idag är väldigt trött..och vet ni vad? Jag vill till tandläkaren! :D Haha vad kom det plötsligt ifrån liksom? men det känns som om det var år och da sedan jag var där, likes to have a lot of verktyg in käften.. ;)

Simma lungt! ♥

Och Janne som är i Madrid och schteker skulle tydligen till Club Pacha ikväll, samma som vi hade på Rhodos, avis! :P She will bring the wholw town down with her dancemoves.. ;)


Pachas märke, två körsbär :)


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag saknar dig i skolan Anna :) Men det är skönt att höra att det går framåt för dej! :)

2009-02-06 @ 23:14:34
Postat av: Anabanana :D

Aw tack sötis! :)

2009-02-07 @ 12:31:35
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0