Vet ni vad?

Jag har fått en väldigt ful och dum ovana..nämligen att jag går och biter mig i tungan hela tiden...what for liksom? Hmm måste sluta upp med detta annars har jag väl snart ingen tunga kvar, utan en löshängande köttslamsa i käften istället.. ;) nä fybubblan det får ju inte ske..

Idag har jag vart extremt trött, ändå (kolla jag stavar rätt för en gång skull!) gick jag och la mig ovanligt tidigt för att vara jag igår kväll, så jag finner ingen förklaring riktigt till varför jag vart så trött :S på mando somnade jag i vilorummet efter lunchen, haha, drömde att jag åt sushi med mina kompisar här.. ;) knas..sedan så höll jag på att somna i korordstidningen när jag satt och pratade med (åhh va dålig jag är på namn!!) nån? när hon höll på med att göra ett födelsedagskort till sin kille som tydligen fyller år imorrn..har känt mig som en zombie rentutsagt..på mellis blev jag sist idag, hatar det! Som tur hade jag lite sällis av den gulliga mattanten som började kalla mig senorita och grejs, inte helt fyskam..pratade jättelänge med Jessica idag, kändes bra, men jag gillar inte att sitta och gå igenom mina små misslyckanden, men njaaa sådant får man räkna med..sedan kom vi in på en massa annat som vanligt, tihi snackade resor och hon berättade om sin utflykt till Australien och USA..skojsigt att höra.. ;)



På bussen back to berga ghetto så gick det på en tjej som antagligen led av pms eller någe, hon babblade i telefon och jag råkade bara slänga en jättehastig blick på henne, hon måste tyckt jag såg ut som en bitch eller någe för hon blev jätteirriterad och sa till den och pratade i luren med: "Asså FAN folk glor på mig som om jag var ett UFO från en annan del av köping eller nått!!" förlåt liksom..nästa gång ska jag sitta och stirra ner i golvet, då ringer hon väl psyket istället.. :S säger som Roy på macken, sickens folk..träffat läkaren också och hämtat ut mina recept on una apoteka..

Var och tränade på Friskis en vända, såg även bror min pumpa sina muskler i gymmet intill, haha snacka om att spänna sig.. ;) lika kul som vanligt, men jag kände att mina lår var bra trötta från gårdagens core pass..jisses! Snälla papi hämtade mig, tog en dusch och sedan middag, korv, broccoli och pasta gratäng, gott men OJ va nära jagv ar på att fuska igen, åhh jäkla tankar som far runt i skallen..fast jag klarade det med nöd och näppe.. :)

Nu ska jag snart se på Per Moberg som lagar mat tror jag, han är häftigt tycker jag, hehe lite egen iofs..
And guess what jag och "Janne" in spain kom fram till idag på msn? Jo att vi ska köpa en videokamera till Rhodos då vi ska köra videodagbok för varje dag, whiiilaa det blir la klockrent! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: m

bra att du klara det :D!!

2009-02-19 @ 23:50:16
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0