1 Januari!

JA! Så var det äntligen nytt år, känns SÅ skönt att lägga 2008 bakom sig! Nu är det nya tag som gäller inför 2009.. :) men jag ska INTE bygga upp några förväntningar på detta år som jag gjorde med det förra när jag sa: Detta år kommer bli det bästa någonsin!!" ALDRIG att jag ska säga det igen, så nu gäller det att ta en dag i taget :) go with the flow liksom.. ;) Det var nästan så att jag stod och grät när klockan slog tolv och alla vackra raketer lyste upp den mörka himlen..då sa jag tyst för mig själv: Fyy faaaan va skönt att det är slut på detta år!!

Haha så nu vet ni, GOD FORTSÄTTNING ALLIHOPA!

Idag har man bara "degat" härhemma, rättså chill faktiskt, va ute på en promenad i den 8-gradiga kylan.. :) skönt men mindre skönt när vinden plötsligt började vina, usch, Hille vad har jag sagt? Du måste lära dig att tämja din vän "blåsten" I don't like it.. ;) nej nu ska jag gå och be höll jag på att säga, lite fel kanske, men jag ska ner å mumsa sharon frukt.. :)

Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0