9 Januari

ÅH! Jag börjar bli lite frustrerad känner jag...det finns SÅ mycket som jag skulle vilja skriva på bloggen, men det går liksom inte, vissa grejer är ju bara för privata att skriva om som ni kanske förstår...men det är endå så himla jobbigt för det finns ingen jag kan prata om det heller, för det känns också lite jobbigt och småtöntigt att prata om, så här går man och grubblar i sin egna lilla värld..helst av allt skulle man bara vilja skrika ut det man har på hjärtat, men så lätt är det tyvärr inte alltid..blahaa blahaa, irriterande är det!

Igår kväll låg jag också och funderade över mig själv, haha okej det där kan lätt missuppfattas men jaja.. ;) kom fram till en sak..och det är fan att jag MÅSTE skärpa mig! Jag kan inte tappa greppet nu? Det funkar inte, det som kändes som om jag var på en bättringsväg för ett tag sedan men nu när jag ser tillbaka på mina dagar så inser jag att det fasiken mig inte går så mkt bättre.. :S antingen är jag på samma nivå som förut ELLER så sjunker det, när in i helsike hade jag tänkte att det skulle börja gå lite uppåt liksom? Nej Annsing SKÄRPNING NU! Jag ska ju klara det här! Men det är tufft, jag vet att jag måste ta en sak i taget, men jag blir bara så himla besviken på mig själv att jag hela tiden förnekar sanningen, det ser inte bra ut, det gör det verkligen inte, kan inte någon bara försöka banka in det i min trögflytande hjärna!? Så jag får något slut på detta..Jaja somliga av er undrar nog nu vad jag babblar om, så jag ska lämna detta urtrista ämne.. :S

Är vääldigt trött nu känner jag, sov inte mycket inatt, gick och la mig med 00, somnade och vaknade sedan igen vid 04.00, kunde inte somna om, utan jag låg där och stirrade upp i taket och vände och vred på mig, slutade med att jag somnade vid 06.30 igen och vaknade åter vid 08.30 för att gå upp och ta sig lite frulle..sedan har dagen vart rätt seg, pluggat, sökt jobb..dagen lilla höjdpunkt hittills var min underbart sköna promenad i solen, åhhh ÄNTLIGEN har kylan försvinnit! Nu är det plusgrader och sol, nästan lite vårkänslor fick man ju! :)

Nej nu ska jag bege mig till Arninge en sväng, men först ska jag ner till vardagsrummet och dansa loss lite till pappas nyköpta skiva som han fick idag, det är någon snubbe från Götet som sjunger på en blandning av Håkan Hellström och den där mysko dunderhöga Bob Marley wannabeet som han köpte igår, haha underligt! :P

Så ha det bäst folks! ♥

And don't forget to vote for Hasse my man idag på premiären av Let's Dance!
Om han skulle åka ut idag, då ska jag skrota det programmet for life! Right Janne?

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Usch inte Hasse!:O ;)Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-01-09 @ 19:00:18
Postat av: Anabanana :D

JO! Hasse är BÄST! :D Pusshej ÄLSKAR dej! <3

2009-01-09 @ 19:24:29
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Tur att man inte behövde rösta idag i alla fall:P hahha Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-01-09 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0