At Jannes place

Ikväll vart det en tripp över till bruuuuschan för en snackis och lite topmodel! :DSom vanligt öppnade hon i morgonrock fast denna gång UTAN handduksvirat hår, say what? :P haha en liten ny design tydligen.. :P Wonderbar kväll, vi snackade en massa nonsens som vanligt, sen planerar vi lite inför framtiden of course, hon och jag framtidens hottest backpackers, yeah that's us! :D sen var det som vanligt massa skratt och det var någonting vi skrattade åt så vi fick magont, men nu minns jag inte rikigt, säger till when I know ;) Premiär av topmodel var det också ju! :D Wiiie vi satt där och dömda alla: "Hon såg bra ut...men VA hur kunde hon gå vidare?? VA en KILLE!?" Haha.. :P Imorgon blir det ännu en återförening med bro och också Flodan som kommer hem från Åre inatt, heeerligt! :D

Nu har jag mumsat klart på min papaya, time for bed!

NATTI! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0