Back to work

Tjohopp i stugorna! Idag var det premiär för mig i skolbänken efter det långa härliga jullovet.. :) kändes rätt ok fast visst var det segt att gå upp klockan 5 på morgonen för att komma i tid, jisses inte nog med det så vaknade man 40 minuter innan klockan ringde och låg där och stirrade i taket medan man hade en viss Melvin intill sig som snarkade som en stor man eller något.. :S KUL var det iaf att träffa alla klassisar igen, de är söta, de får en att glömma alla bekymmer för ett tag, underbart! ;) fick mig några goa skratt! Inledde dagen med lite sällskapsdjur med Vronkan, my favorit teatcher! Har börjat på katter nu, ÄNTLIGEN så har vi lämnat hundar, mohaha och jag kunde inte rå för att en liten filur inom mig skrattade när några från hund klassen räckte upp handen när Vronkan frågade följande: "Är det någon som är rätt för katter?" mohaha.. :P gjorde ett litet faktablad om varsin kattras, jag valde Chartreux, en mkt söt liten blåaktig katt.. :) Appropå katter så mår våran äldsta kissemiss Maja inte så bra.. :( hon äter inte och har spytt ganska mkt, aww lilla gumman, känns jobbigt, men vi ska se vad som händer, men om hon blir sämre finns det tyvärr inte så mkt att göra, då kanske det blir katthimlen.. :'(


Kattrasen som jag skrev om idag, åhh vill ha! :)

Vi hade väldigt sen lunch idag och innan hann man med lite djurpresentation samt ekologi, jag överlevde den tiden genom att knarka lite physalis som jag hade med mig i min lilla fruktlåda.. ;) sen vart det finally lunch! mumsi! Sista ämnen var ekologi igen samt lite mentorstid, hade lite lek om vilken personlighet man var, fick konstiga blickar av Fredrik och Alex när mentorn Annika talade om personer som gillar att berätta om sig själva, say what? tror de jag är en egoist nu också..jaja pojkar pojkar.. ;)

Efter skolan begav jag mig i stormen till Danderyds sjukhus, fick reda på lite provsvar, blev lättad till en början, men sen rädd, vill inte säga något men ingen som är allvarligt men visst ringer det till en liten klocka i skallen...på bussen på vägen hem kändes det lite jobbigt, en tår ville så gärna tränga fram ur ögat, men nej stark ska man självklart vara inför folk.. :S berättade allt hemma för papi, kändes bättre då.. :) men men nu ska man inte grubbla ned sig i sådana problem, men ska vara glad att man lever! :) ta vara på livet!

Nej hörreni, nu ska jag sträcka på ryggen lite och försöka värma mig, vart frussen HELA dagen, skit är det..btw guldbagge galen var ikväll, wonderbart med lite Johan Glans och Björn Gustavsson, pappa och jag fick oss ett gott skratt :D Och vet ni vad? Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10.20, LYCKA! :D Dock så slutar man sådär runt 17-snåret..mindre lycka, men gaash loves theese sovmornar.. ;)

Sleep tight ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Tack :D fast vet inte om jag ska ändra mer sen :P

Haha, kan förstå det, gott var det :D du får köpa och käka det du med ;)

2009-01-13 @ 19:05:47
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0