Det närmar sig

Idag är det en speciell dag, för idag är det EN vecka kvar tills man blir en 19-åring som är trapped i en 12-årings kropp, HAHA.. ;) nejså illa är det inte men.. Idag satsade jag på att dyka upp efter lunchen i skolan, då första lektionen skulle vara totallt meningslös för mig, så det kändes som "no idea" om man säger så.. ;) sa jag gick inte upp förens klockan 8.30, gick på en promenad, duschade och mumsade välling framför TV:en, såå härligt! Jag vet att det låter skumt att tycka sådant e härligt men jag älskar mornar.. :) thank god att man både är natt och morgonmänniska annars hade mitt liv blitt lite kaotiskt.. :P sedan kommer vi till min lilla tur till skolan som började mindre bra, bussen var försenad, tick tack klockan gick...sedan kom äntligen bussen, DÅ när jag satt där på sätet i bussen insåg jag varför den blitt försenad, chaffören körde nämligen som en snigel...ok visst är det behagligt men OJ OJ OJ så långsamt han körde, folk hade ju banne mig en tågtid att passa..satt där och försökte coola ner mig medan han knappt rörde sig framåt..när han väl svängde in på stationen såg jag tåget rulla in, trodde då givetvis att chaffören skulle vara shysst att öka farten llite så vi som skulle med tåget hann med, men nej nej han saktade in ÄNNU mer och när dörrarna väl öppnades kuuuutade jag ut, hann precis trycka på knappen "öppna" på tåget innan det rullade iväg, URK va sur jag blev! "Jävla skit också!" svor jag högt, alla kollade på mig, pinsamt..hehe men jag kunde inte dölja mina känslor.. :P hann dock köpa mig en macka och beroendeframkallande tuggisar på pressbyrån...nästa tåg kom inte föresn 20 minuter efter...och eftersom jag redan var lite uppretad kunde jag inte sluta reta mig på vissa folk som bara glor på en när man äter, har de aldrig sett en människa som äter förut eller vad är det frågan om? kände att jag riktigt fick smyga med mackan till munnen bara så att inte alla skulle följa rörelsen med blicken, hujedamej folk asså :S

Trots att jag missat det första tåget som kom jag i tid till första lektionen nämligen mikrobiologi, jisses ett rikigt knivigt ämne, very svårt to understand men hmm det ska nog gå..till slut...hoppas jag! På ekologin så jobbade jag, Malin och Malin på våran flashiga plansch om grå ekorre, vi kom på värsta smartis ideén, kommer bli bäst! Men det är en hemlis så nu ska jag dra igen bilxtlåset för munnen.. ;) tihii..sedan fick mer än hälften av klassen sluta, medan somliga ex jag fick gå två timmar till, engelska B med Ebbelito.. :) han bjödpå pepparkakor, Annas och allt, gulligt, men jag dissade dem tänkte: "Äsch jag kan inte äta mina egna liksom" tänkte börja fjäska för Ebbe att se en film, men jag orkade inte så jag, Freddieboy och Alex ägnade den mesta tiden åt att utvärdera olika lärare, snacka Sydafrika och olika engelska uttal, iansåg ganska så snabbt att de två pöjkarna var lite överlägsna mig, så jag valde att hålla snattran.. ;) slutade 16.40, not a dream time direkt men jaja...

Sällis med Fredrik på tunnelbanan, skoj, vi garvade mkt åt vårat framtida jeansmode, eller Fredriks rättare sagt, haha, han ska ju nämligen klippa av sina jeans bara längst ned så det blir massa trådar tillslut och att det bara blir mindre och mindre, sen lagom till sommaren har de blivit schteekiga badshorts.. :P HA, hoppas inga lyssnade på våra knasigheter.. ;P NU är jag hemma, kom ärligt talat hem klockan 18.30.. :S innan hade jag köpt mig en smarrig falafel sallad med bulgur vid t-centralen, smakade delisoius tillsammans med en un perfecto mogen avocado :D

Nu blir det straxs lite topmodel and then Andra avenyn...but this evening all by myself, Jannesson är hos sin daddy cool :( men jag tror jag kan klara mig på egen hand, vi får väl se.. ;) haha btw så är Jannessons och min framtid säkrad, hon ska cruisa runt Sverige runt med Brolle jr i hans raggarbil efter de att hon vunnit hans hjärta i tv-showen "Brolle söker fru", medan jag ska baka kakor med Björn Gustavsson på kantarellens dagis, cookie smet I like.. ;) jisses, sjuka.. :P Nej mina vänner nu ska jag signa ut, slut!

VS. who's tha winnaah?

Kram Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och svara på frågan i mitt senaste inlägg.

2009-01-20 @ 19:45:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0