eyehe

Orkar inte skriva om dagen, så här kommer litegrann så ni fattar lite vad jag har sysslat med iaf.. ;)

DAGENS VILL HA:
 En resa till värmen, åhh GE MIG!
DAGENS KLÄDSEL: Chinos, grön tröja.. :)
DAGENS SMINK: Har vart en naturlig flicka idag, hihi, bara lite rouge.. :)
DAGENS FRISYR: Först utsläppt men till mestadels uppsätt i en hårkam med lite hårnålar här å var.. ;)
DAGENS HÄNDELSE: Åhh sushin med Emmsing OCH tha meeting with Janne och Flodan! :)
DAGENS LÅT: James Morrison - you make me real, beroende!
DAGENS PLANER: Sushi och bokning av resa :P
DAGENS SAKNAD: Behöver inte ens nämna det..
DAGENS DUMMASTE: Att jag tappade mitt fina örhänge pga av min elaka mysse som var ivägen.. :(
DAGENS SJUKA: Höll på att bli nermejad av en galen cyklist som var ute och cykla trots blixthalka åå gud vet vad.. ;)
DAGENS DROG: Musiken OCH tuggummi, as usual dvs.. ;)
DAGENS KRAM: Alla mina friendliga kompis kramar, men Jannes och min nyuppfunna "gangstaah gånger två" hälsning tar endå förstaplatsen.. ;) klockren!
DAGENS PUSS: Åhh ingen.. :(
DAGENS KÖP: Sushi yaao!
DAGENS GODIS: Inget, men varför inte lite stimorol fusion? ;)
DAGENS HUMÖR: Erhmm lite upp och ned, men för det mesta happy face.. :)
DAGENS MENING: "Men fan va BRA det går för mig!" (haha tappat grejer hela dagen och haft en massa otur) 

DAGENS FRUKOST: Välling with some kanel and kardemumma flavaah :D

DAGENS TANKE: Varför MÅSTE det vara så kallt?

DAGENS DOFT: Sunset heat från Escada, ville få in lite summerfeelings.. ;)

DAGENS GLÄDJEÄMNE: My lovely homies och att frossa sushi! :D

DAGENS IRRITATIONSMOMENT: Spilla ut hälften av all tomatkross som var tänkt att ha i maten.. :S Smidigt Annsing!

DAGENS MEST OINTRESSANTA ÄMNE: Kan man inte uppfinna en "näs-mössa?"

DAGENS KÄNSLA: Rätt segt..

DAGENS GÖROMÅL: Promenad, träffa Emmsing for some sushi lunch, busstur hem, meet my Rhodos biatches, mat mums, topmodel night at Jannes place :)

DAGENS VÄDER: Brrrr KALLT, men med härlig sol!


Kommentarer
Postat av: emma

haha, våra nya ganstaah hälsning äger bro! :D

keep it poppin ;)

2009-01-08 @ 11:24:19
Postat av: Anabanana :D

Haha yeah that's some real shit bro!:D you to bruuschan, keep it poppin! :)

2009-01-08 @ 14:53:27
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Mys med sushi lunch:D thihi <3 Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-01-08 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0