Farväl utväxt!

Hej! ;D Jätte kort om dagen bara, för min "blogg lust" är just nu på noll..

Åkte till skolan tidigare, träffade Malinorna vi jobbade klart med våran grå ekorre plansch, duktiga flicks e vi! :) Mikrobiologi med en konstig vikarie, skrev frågor, och Alex den stackaren fick vara lärare och ha genomgång på tavlan med oss, upptäckte då att typ hela klassen har pms idag.. ;) gick tidigare, åkte till Täbban, satt hos frissan och färga håret i typ TRE TIMMAR, hallå träsmak i baken? Vart bra, men hon va lite nervös av sig, tappade saxen, satte folie i mitt öga och glömde skölja bort balsam i mitt hår.. ;) kom hem klockan 18.30 sådär lagom irriterad...man nöjd, btw träffade man Janne, Jennie och...nån? haha kan ej namnet inne på Vero moda, shakade loss lite där och jag köpte mig en söt skjort liknande tröja, mums..Iaf hemma så lagade jag och pappa värsta vegetariska rätten, ugnsbakade aborguiner med ost, med en kålsallad till på kokt kål, quinoa, salladslök, soltorkade tomater, bönor, ruccola och en senapsdressing i med vitlök och olivolja samt äppelcidervinäger, även varsin avocado till, urgott! fast bror och jag fajtades om bönorna, mohaha I think I won! :) Nu ska jag kolla TV och käka frukt tror jag, och vet ni? Imorgon kommer Emil hit, skoj! :D

 
Så var man jätte blondiie igen! :) Mm I like.. ;)

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

finis blondini0s :D



haha, jag har oxå noll blogglust! kolla min blogg liksom ^^

2009-01-30 @ 01:15:15
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: mall

haha. man vet när emil e där, då bloggar du aldrig ;D

2009-02-01 @ 16:25:19
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0