8 Januari!

Vill bara tacka mina tre underbara vänner för en skojsig dag igår! :) Tänk er att träffa alla de bästa på en och samma dag, can't get better.. ;) skratt skratt och mysigt prat i massor! <3

Just nu sitter jag och lyssnar på vad enligt mig är den bästa Eurovision låten genom tiderna, nämligen Lettlands grupp Brainstorm med my star, åhh han är så charmig också :) har alltid tyckt det, jag minns år 2000 när denna final gick, jag satt vid TV:en som förtrollad å ba: "Åhh va söt han är!" nästan så nu också faktiskt.. :P Fullt ös är det här nu vill jag lova! ;D

 
So lovely!

Idag var det egentligen skolstart, men kyxiga jag är ju ledig tills på måndag, whaaa, hoppas pysarna hade det gött i skolan idag iaf! :) saknar dem lite...Iaf vad gjorde man då på sin lediga dag? Jo jag och papi var uppe tidigt för att hänga på låset vid IKEA i Barkarby, för that's the ghetto shit liksom, ok jag ska inte överdriva, men IKEA Barkarby e fasiken bäst! :D så vi gick runt där och provsatt i nästan alla fåtöljer och soffor som fanns att provsitta i, haha, busigt! Men jag riktigt älskar att strosa runt på IKEA och ta sitt traditionella break vid fiket där vi slog oss ned och "rastade" lite, papi slog på stort genom att ta kaffe med en äppelkaka och vaniljvisp, medan tönten Annsing (jag alltså) satt och knapprade på ett äpple som inte ens smakade äpple utan någon konstig vattnig smak som inte gick att sätta fingret på.. :P Vi inhandlade lite behövande grejs såsom wok panna, skärbrädor, lampskärmar, förvarings burkar, doftljus (hihi), pinnar (asså att mumsa mat med), sen kollade jag även efter en ny säng, and guess what? I will go for the runda sängen! :D Den är bara så cool, men pappa var lite skeptisk till den: "Njjaaa är den inte lite väl stor? Tänkte sen när du flyttar hemifrån, vart ska du ha den då? men jag har betsämt mig, it will be mine! :D snajsigt!

Efter IKEA begav vi oss en sväng till Stockholm Quality Outlet som ligger bredivid.. :) det skulle tydligenvara rea men det endajag fann var typ tunikor för över tusenlappen, wihoo great liksom.. :S så jag styrde min kosing till pappa som hade parkerat vid CD-outleten.. :) och därinne fanns det greer vill jag lova! :) båda två kom ut därifrån med varsitt kap, jag köpte mig James Morrisons nya album, lyssnat sönder den hela dagen, SÅ bra! :D Pappa däremot köpte sig någon Bob Marley immitation som låter som om han rökt på sen han var baby.. :S lite speciellt sound men jaa man lär sig nog gilla det! :D haha...väl hemma städade vi undan julen... :( kändes lite vemodigt måste jag säga, sen fixade vi med det nya vi hade köpt och jag fyllde upp te i de nya flashiga förvarings glasburkarna, men höll dock på att garva ihjäl mig när en te sort bara fyllde typ en millimeter av botten på ena glasburken..I know I know det låter HUR trist som helst, men jag var väl lite övertrött antar jag.. :P på eftermiddagen vart det te mys med far min och jag kryssade för program jag vill läsa efter gymnasiet, står mellan: Biolog programmet i Karlstad, eller Djursjuksköterska eller etologi och djurskyddsprogrammet i Skara :) är verkligen jätte taggad...konstigt nog, hehe.. :P

På kvällskvisten vart det middag på Lui's sushi med pappa, haha vi har verkligen umgåtts mkt idag! :D Jag bjöd honom på mat eftersom vi egentligen hade tänktoss pizzeria men sen hade det blitt sushi anyway och det är mkt dyrare så jag var snäll och bjöd.. :D iaf hände en liten rolig sak, var nämligen så att hon som man beställer av är ju van att jag ALLTID tar en mama sushi med två extra lax, är ju stammis ya know, men idag tänkte jag prova på något nytt så jag ba:

Jag: En stor sushi, med..
Hon: ..två extra lax...?? eller va, en stor sushi sa du?
Jag: Ja en stor sushi med en extra avocado..
Hon: Inte mama sushi med två extra lax?
Jag: Haha nej jag tänkte prova något nytt idag :)
Hon: Haha jaha okej!

UNDERBART gott var det som vanligt!
Direkt efteråt vart det träning på Friskis, skönt skönt! :) Nu sitter jag här, helt slutkörd i mina stackars lår som fick en heldel styrka idag på Friskis, men det är bara bra! Och jusste jag blir så himla sur för det var någon som hade snott min hårkam på Friskis, vem fan vill sno något sådant?? Blir så irriterad..dessutom var det min mammas gamla så den betydde ganska mkt.. :( aja sorgligt att det finns sådana as bara...

Nu ska jag ta en lååång härlig dusch sen blir det mango time! :D

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Tack för igår gumman! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-01-08 @ 21:41:23
Postat av: Anabanana :D

TACK själv sötis! Pusshej ÄLSKAR dej! <3 Hoppas skolan gick bra idag! :)

2009-01-08 @ 21:58:53
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

haha, nejdu ! han är värst av dem alla ;)

2009-01-08 @ 23:21:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0