Galenpannor

Ojojoj vilkn skratt kväll at Janne's place! ;D Kände mig först inte så pigg dår jag känt mig sjuklig de senaste dagarna, men jag kämpade mig till Emma i -17-gradig kyla to be with my homie for a while.. :) Vi satt och degade i soffan för det mesta, spanade in lite Rhodos-09 bikinis i den nyutkomna H&M katalogen och tittade lite halvt på Victoria Secret Show, haha bra kombination! :P sedan upptäckte vi att 90% av vårat samtalsämne består av Rhodos, haha, vi är besatta I know, Började typ kvällen med denna mening: "Jaha vad hände i nyår?" Berättade det som kanske tog max 10 minuter, sen de resterande 2 timmarna babblade vi en massa om Rhodos ;) det som en gång har ägt rum och det som komma skall :D


Yeahaaa, Janne och Martin i Rhodos somriga stad!

Jisses va vi knasade till det, vi har ju kommit på en inledande sång som vi ska köra på Karoeoke (eller hur fan ordet nu stavas) kvällen därnere (med Caralos "Främling" som melodi): "Rhodos vad döljer du för mig, i dina mörka barer, en svag nyans av party nånstans, men ändå..." sen ska vi jobba på den fram till resans avgång,  tänkte sedan satsa på allsång på flyget ner, se hur lång tid det tar innan vi blir avkastade.. :P haha.. "Men flickor hur mkt har ni druckit egentligen?" VA? Nada! ;) sen snackade vi en massa gammalt som denna klassiska replik: "Hörrni tjejer kolla in min BRÄNNA!" eller när vi schteekte på balkongen och smörjde in oss i after sun till publik, mm I like..haha...ja ni vilka minnen, SÅ synd att man inte kan åtruppleva det igen, hemskt, tur att det finns kort och minnen som varar! :)

Sen innan jag skulle gå hem så höll vi på att kissa på oss av garv, var nämligen så att jag skulle visa Emma hur det gick till när jag ringde på hennes dörr, hade precis bockat mig fram och "tryckt" på låtsasplingan som det plingade på dörren på riktigt.. :P haha VILKEN timing, så vi stod där och skrattade, hade inte förmåga att öppna dörren: "Men Emma varför öppnar du inte?!" hörde man hennes mamma ropa som kom nedspringandes från trappen och öppnade åt den stackars grannen som nästan stod som förfryst i marken.. :P haha..sen spårade våra ideér ur som vanligt när vi målade upp oss en bild av att jag ligger stenfrysen på min altan med handen uppsträckt och katter som bajsar på mig, den ENDA värmekällan.. ;) ok haha nu vill ni nog inte veta mer.. :P

Ska nog sussa snart, mina ögon är trötta, men först lite film kanske.. :)

Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha!skitkul kväll martin :D

den förgyllde min dag, och våra knasiga kommentarer e klockrena :D

2009-01-05 @ 16:22:50
Postat av: Anabanana :D

Haha säger detsamma Janne! ;D But hey! imorgon blir det ännu one craaazy evening with yaa! :D Looking forward to that! ;)

2009-01-05 @ 20:02:29
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0