Hoppa dansa

Tjenixen! nu undrar ni nog varför inte jag sitter i bilen på väg till Tännäs som jag sa..jo vi kom igår vid sushi middagen fram till ett gemensamt beslut, att inte åka upp helt enkelt, dels för att papi inte känt sig så bra, haft hög feber och är fortfarande inte helt återställd, sen så är både bror och jag lite smårisiga + att vi inte känner sådan stor lust att åka upp bara...jag personligen skulle nog tycka det skulle vara jobbigt med alla minnen från mammsing som man skulle få däruppe, när vi åkte spark, längdskidor och jaa, sånt tär på krafterna och nu när jag känner att jag vart lite uppåt ett tag så vill jag inte sjunka ned i någon svacka...så nu vet ni why we are home in wonderful Berga! ;D

Men vet ni, snön får man endå inte sakna, för nu snöar det utanför fönstret! :) Nu på förmiddagen har jag vart och tränat ett medelpass på Friskis, så GLAD har jag nog aldrig vart på ett pass, haha log hela timmen igenom :) innan bussresan hem vart det i en sväng på kvantum för att inhandla lite till min lunch, naturell yoghurt och massa avocados blidde det på min inköpslista, och jusste provade att köpa vitamin brustablett med järn + c-vitamin, tänkte att järn är ju bra för oss kvinnor i samband med jaa..lingonveckan, haha ;D så jag har nu avsmakat en "drink" av detta preparat.. ;) säger bara en sak det smakade verkligen järn..usch.. :S kändes som om jag drack blod emellanåt..nää fy, men det är ju nyttigt så jag knep igen och drack upp allt i ett svep, haffade direkt efteråt åt min yoghurten för att få bort den äckliga eftersmaken.. :P

Nu ska jag duscha, men innan måste jag faktiskt lyssna lite på de låtar Emil skickade till mig igår, haha de är verkligen goa de.. :P fast jag skrattar lika mkt varje gång åt "panta mera sången"..haha "mami hia mami hia maaama, oooh mama hia mama hiia maammaa.." :D när man hör den kan man ju inte undvika att få lite flashbacks från Sydafrika heller.. ;P

Puss, ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

åå, vad skönt att du inte behövde åka =).

ja nu snöar det juh! snön ville vara med dig, den tänkte, nähä kommer inte anna upp hit får jag komma till henne då ^^

2009-01-03 @ 15:33:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0