HURRA!

Ja, så har jag och bror inlett vårat sista år som tonåringar, för idag har vi fyllt 19 år! :D Tänker inte skriva så mycket, men jag vill tacka alla söta klasskamrater för alla kramar och hälsningar, och söta Malin som gav mig dundergott rött te! :D Thank you honey! <3 sedan så självklart för alla gulliga kort, sms, hälsningar, presenter, blommor m.m. vart en underbar födelsedag! :) På kvällen så åt jag, pappa, Erik, Andreas och hans tjej Natalie på den indiska restaurangen som ligger i Åkersberga centrum, väldigt mysigt och med god mat, dock en väldigt liten social indiboy, haha.. ;) men ännu en gång TACK sötnosar för ni gjorde min födelsedag lyckad! ♥


Teet som jag fick av söt Malin! :)

Några av de kort jag fick! :)

Rosorna jag fick av pappa! <3 älskar att få blommor! Tihii..

Presenterna från bror och Natalie, ett par örhängen, en sjal och Lalehs nya skiva! :)

Sedan på kvällskvisten kom dessa härliga brudar, Emma och Anna för att gratta mig <3

Haha, scheexy bild.. ;)

Fick ett jättesött home made card av dem! :) härliga minnen väcktes till liv!

Och ännu ett kort av dem, haha sött! :)

Deras present till mig, ett supersött kamera fodral som Annas mamma gjort, precis vad jag önskat mig, nu slipper jag vara avundsjuk på Annas! :D

Inte nog med det så fick jag jättefina rosor av dem också! :D

And then bjöd papi och jag girlsen på lite tårta! :D smaskens va?

Puss på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: m

vilket sött kamera fodral! :)

2009-01-28 @ 00:42:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0