Internet is back on track!

Min pappa är en hjälte och ett geni! :) Internet anslutningen kraschade nämligen idag, men han tog saken i egna händer, ringde telia, fick hjälp och wipps så var det fixat! :D Mi papa es muy grym! :) Idagh ar jag känt mig mkt bättre från förkylningen, måste vart Jannesson happy face som gjorde att förkylningen försvann.. right? :P

Tog mig en lång och härlig promenad på förmiddagen innan lunch, satt vid brasan, alldeles för länge dock, mitt face såg helt brännskadat ut efter en kvart med intensiv värme...haha, tomat-anna was my name.. ;) sen fixade jag och pappa en matlista och vi styrde år kosing till Arninge för att handla lite och kolla på TV-appareter till mig, är taggad på att köpa en ny och det fanns många mumsiga alternativ på rean att välja på, så snart blir det bio time at my place, räkna med det! Ta med er popcorn och dricka så fixar jag föreställningen! :D Så imorgon ska vi återvända till samma affär and buy it! can't wait.. :P Kände mig till och med så pass kry idag att jag klarade ett medelpass på Friskis, åhh samma glädje varje gång musiken sätter igång och man får börja "pumpa".. :) skitsamma att jag ser ut som en gräshoppa på grönbete liksom, haha..efteråt blev det hemfärd i en flashig Berga buss och hopp in i duschen, mmmm det finns seriöst inget bättre än att ha svettats som en tok och tagit helt slut på kroppen för att sedan stiga in i en varm dusch, tvåla och schampoonera in sig så man luktar som en blomsteräng när man torkat och fönat håret..livskvalitet! :) och Emmsing, kokosnöts body buttern är mycket poppis! :) du får nog köpa en ny till mig i födelsedagspresent för den är snart slut, haha :P ok nu kanske jag inte ska överdriva men den är mkt användbar!

Och idag har vi ätit väldigt exotiskt måste jag säga.. :P eller njaa kanske inte..men en del av det iaf, haha så hade pappa satt på värsta passande skivan med världsmusik som just när vi åt kom till den arabiska delen, kunde inte hålla mig för skratt när vi satt där och knapprade på våra kaktusfikon.. ;) Iaf det vi åt var svartrötter marinerade i olivolja, peppar och salt som vi grillat i ugnen, till det hade vi choritzokorvar (eller jag körde på sojakorv), gräddfil med parmesan och balsamvinäger (fast jag hade keso, haha  ;)), pistagenötter samt halverade kaktusfikon, väldigt gott faktiskt! :) Och right det har jag glömt att säga, på lördag ska jag göra värsta förrätt, varmrätt och efterätt till mi familia.. :D spännande ska genast leta recept! :D

Nee nu ska jag jobba lite på projektarbetet var tanken.. :)

Ha en trevlans kväll gott folk! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Hahha härligt att du tycker om den:P Stolt är jag också.. förstår du varför? Jo, jag tror nog det om du tänker riktigt ordentligt:P hahha:D Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-01-06 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0